Konsolidacja wszystkich dotychczasowych submarek pod jedną marką Plus, nowe hasło „Daj o siebie zadbać” oraz modyfikacja ofert to wyjście Polkomtel SA naprzeciw oczekiwaniom klientów. Filozofia Plusa to dbanie o satysfakcję konsumenta, oferowanie najwyższej jakości usług i odpowiedniej obsługi. Plus stawia klientów w centrum swojej uwagi i wysiłków.
Sieć nie tylko będzie odpowiadać na ich potrzeby, ale będzie również kreować dla nich rozwiązania, które wyprzedzą oczekiwania i pozytywnie ich zaskoczą. Portfolio ofertowe da możliwość dopasowania rozwiązań do indywidualnych potrzeb każdego klienta.
Światowym trendem na rynkach nasyconych jest naturalne przechodzenie na markę monolityczną, dlatego wszystkie dotychczasowe marki zostają zastąpione jedną marką Plus. Rezygnacja z dotychczasowych submarek i wprowadzenie łatwego nazewnictwa jest zgodne z postrzeganiem poszczególnych kategorii przez konsumentów i pozwoli na lepszą komunikację nowych propozycji ofertowych.
Wraz z nową strategią nastąpiło również uproszczenie ofert sieci Plus. Mechanika taryf jest taka sama we wszystkich ofertach, a podział wynika tylko ze sposobu dokonywania płatności (prepaid, mix, abonament). Skoncentrowane są one na najistotniejszych elementach, takich jak minuty do wszystkich i wybrane numery. Nowością jest usługa typu „Pay per call”, czyli stała opłata za rozmowę bez względu na długość trwania połączenia. Dodatkowo wprowadzone zostaną rozwiązania wspierające korzystanie z mobilnego internetu: pakiety danych oraz taryfy smartfonowe z dużymi limitami transmisji danych i telefonami w atrakcyjnych cenach. Szczególne działania będą skierowane do dotychczasowych użytkowników sieci, bo Plus dba o każdego swojego klienta.