Plus rusza z nową kampanią reklamową, która łączy sztukę z najnowocześniejszymi narzędziami AI. Zakotwiczone w kulturze sytuacje przybliżają ludzki aspekt technologii, która pomaga w codziennym życiu. Inspirowane słynnymi dziełami malarstwa spoty promują wyjątkową ofertę – abonament XL za 0 zł z rabatem przez rok przy zakupie Galaxy S25 Ultra oraz zwrot 500 zł.
Pierwszy spot to współczesna interpretacja obrazu Leonarda da Vinci – Dama z łasiczką (bądź gronostajem J). Drugi natomiast to nowoczesna wersja dzieła Jana Matejki pt. Stańczyk. Bohaterowie korzystają z najnowszego narzędzia, jakie oferuje im Samsung Galaxy S25 Ultra – opartego o sztuczną inteligencję asystenta głosowego, który w tym wypadku pomaga im przy nauce do egzaminu oraz planowaniu czasu wolnego.
Spoty wspierają dostępną w Plusie ofertę, która zapewnia użytkownikom dużą paczkę internetu – 250 GB, ponad 1000 zł oszczędności w miesięcznych opłatach w skali roku oraz 500 zł zwrotu w gotówce z bankomatów Euronet od Plusa przy zakupie tytułowego telefonu. Wisienką na tym torcie jest Samsung Galaxy S25, który dzięki AI pomoże płynnie realizować codzienne zadania bez konieczności pisania – wystarczy słowne polecenie.
Zrealizowana in-house przez Plusa kampania obecna jest w telewizji, internecie oraz nośnikach elektronicznych OOH.