Grupa LUX MED wprowadza kolejne mobilne narzędzie ułatwiające pacjentom umawianie wizyt lekarskich. Dla użytkowników iPhone’ów, iPadów oraz telefonów
i tabletów z systemem Android jest już dostępna darmowa aplikacja o nazwie „Portal Pacjenta LUX MED”. Dzięki aplikacji pacjenci mogą umówić się na wizytę lekarską jeszcze łatwiej, szybciej i z dowolnego miejsca. Zyskują też dostęp do wielu innych praktycznych funkcji. Mają m.in. możliwość umówienia się do dowolnego specjalisty,
odwołania wizyty, przeglądania historii poprzednich konsultacji, czy sprawdzenia grafików pracy lekarzy. Aplikacja zawiera także informacje o lokalizacji placówek należących do Grupy.
Wersję na telefony z systemem Android można pobrać ze sklepu Google Play, natomiast na iPhone’y oraz iPady z AppStore.
Wystarczy wykonać trzy proste kroki. Najpierw wpisać w wyszukiwarkę nazwę „Portal Pacjenta LUX MED”, a następnie wybrać przycisk „bezpłatnie” oraz „OK”. Wówczas aplikacja zostanie pobrana i zainstalowana na urządzeniu.
Uruchomienie aplikacji to kolejne nowoczesne rozwiązanie wdrożone przez Grupę LUX MED, która wychodzi naprzeciw potrzebom osób na co dzień korzystających z mobilnych urządzeń. Firma stale rozbudowuje Portal Pacjenta i dzięki zastosowanym użytecznym i intuicyjnym funkcjom już co trzeci pacjent rezerwuje wizytę za pośrednictwem Internetu. W czerwcu uruchomiona została wersja mobilna e-rezerwacji. Jest ona dostępna po wejściu do sekcji e-rezerwacja lub bezpośrednio z telefonów komórkowych pod adresem m.grupaluxmed.pl. W ubiegłym roku Grupa LUX MED, jako pierwsza sieć medyczna w Polsce, wdrożyła na tak dużą skalę e-podpis – funkcjonalność, która umożliwia w pełni elektroniczne zarządzanie dokumentacją pacjentów.