października 2019 r. pan David Preece został powołany na stanowisko dyrektora zarządzającego Panasonic w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. David Preece podjął pracę w brytyjskim oddziale firmy Panasonic w 1991 r. Wcześniej był związany z branżą cyfrowych instrumentów muzycznych i japońską firmą Roland. W trakcie swojej kariery zawodowej zajmował różne stanowiska w obszarze sprzedaży i marketingu w Europie. W 2013 r. przeniósł się do centrali marketingu Panasonic w
Niemczech jako dyrektor ds. strategii marki. Po powrocie do Wielkiej Brytanii w 2015 r. był dyrektorem ds. marketingu oraz zastępcą dyrektora zarządzającego.
– Przybywam z rynku, na którym Panasonic zajmuje dominującą pozycję w segmencie produktów powszechnego użytku, takich jak telewizory OLED, cyfrowe aparaty fotograficzne, sprzęt audio i wideo, telefony, artykuły gospodarstwa domowego i produkty do pielęgnacji ciała. Wielkie szanse na zwiększenie obrotów dostrzegam również w tym regionie” — powiedział David Preece. – Nasze główne domeny to sprzęt audio-wideo oraz rejestracja obrazu, ale ogromny potencjał wzrostu widzę też w szczególności w rozwijających się segmentach, którymi są: produkty do pielęgnacji ciała — gdzie Panasonic jest liderem w Japonii i traktuje Europę jako główny rynek, na którym chce rozwijać swoją pozycję, oraz słuchawki — gdzie Panasonic rozbudowuje bazę badawczo-rozwojową z myślą o wdrażaniu unikatowych, samodzielnie opracowanych innowacji. W tym fascynującym okresie zmian w firmie chciałbym wzmocnić relacje z placówkami handlowymi. Liczę też na to, że inwestycje przyniosą obustronne korzyści w postaci rentownej sprzedaży detalicznej — dodał dyrektor Preece.