środa, 29 stycznia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Deutsche Telekom z najwyższą wartością marki w swojej 30-letniej historii

    Zobacz również

    Według raportu „Brand Finance Global 500” marka Deutsche Telekom, której częścią jest T-Mobile Polska, odnotowała imponujący wzrost o 16,4%, osiągając wartość 85,3 mld USD, co plasuje ją na 11. miejscu tego globalnego rankingu. Po raz kolejny firma zdobyła także tytuł najcenniejszej marki telekomunikacyjnej na świecie oraz najcenniejszej marki korporacyjnej w Europie. Eksperci zwracają uwagę, że ten wynik to zasługa przemyślanej strategii oraz sukcesów w obszarze technologii i gospodarki.

    - Reklama -


    Firma Deutsche Telekom po raz kolejny została jedną z najbardziej wartościowych marek na świecie. Potwierdza to badanie „Brand Finance Global 500”, które brytyjski instytut badań rynkowych Brand Finance opublikował dziś na Światowym Forum Ekonomicznym w Davos. Według raportu obecna wartość marki Deutsche Telekom wynosi 85,3 mld dolarów, co jest najwyższym wynikiem w 30-letniej historii firmy. To wzrost aż o 16,4% w porównaniu do poprzedniego roku, gdy wartość firmy wynosiła 73,3 mld USD. Z kolei od 2020 roku wartość marki Telekom wzrosła o 114% (od poziomu 39,9 mld USD).

    Eksperci umieścili Deutsche Telekom na jedenastym miejscu w ogólnym rankingu globalnego badania, firma jest również jedyną europejską firmą w pierwszej dwudziestce rankingu. Co więcej, Deutsche Telekom pozostaje marką telekomunikacyjną o najwyższej wartości na świecie, pokonując Verizon i AT&T, ponownie zwiększając swoją przewagę nad konkurencją. Patrząc na Europę, DT jest nadal marką korporacyjną numer jeden. Najbardziej wartościową marką na świecie jest Apple, wyprzedzając Microsoft, Google i Amazon.

    Marka Deutsche Telekom rozwija się w imponującym tempie, dzięki naszej globalnej strategii marki parasolowej oraz konsekwentnym sukcesom na poziomie krajowym i międzynarodowym – mówi Ulrich Klenke, Chief Brand Officer Deutsche Telekom.– Od 2020 roku wartość naszej marki wzrosła ponad dwukrotnie, co pokazuje, że długofalowe podejście się opłaca i że zmierzamy we właściwym kierunku. Nasz sukces opiera się na doskonałych sieciach, innowacyjnych produktach i usługach najwyższej jakości, które nie tylko pokazują nasze możliwości i siłę innowacji, ale także pomagają zbliżać ludzi tam, gdzie dzieli ich odległość, pozwalając im w pełni korzystać z możliwości, jakie oferuje cyfryzacja.

    Zadowolenie klientów zapewnia marce dodatkową dynamikę
    Badanie Brand Finance po raz kolejny przypisuje znaczny wzrost wartości marki Deutsche Telekom konsekwentnemu zarządzaniu marką oraz pozytywnemu rozwojowi gospodarczemu i technologicznemu firmy. Grupa nadal zdobywa punkty dzięki zrównoważonym inwestycjom w jakość sieci, technologie cyfrowe i obsługę klienta. W szczególności wysoka jakość sieci Deutsche Telekom odgrywa decydującą rolę w przyciąganiu i utrzymywaniu klientów, zarówno w Europie, jak i w USA.

    Brand Finance to globalna i niezależna firma konsultingowa z siedzibą w Londynie zajmująca się wyceną i analizą marek. Instytut opracowuje ranking 500 najcenniejszych marek na świecie według wartości marki w dolarach amerykańskich. Wartości są obliczane na podstawie opłat licencyjnych, które firma musiałaby zapłacić, gdyby nie była właścicielem marki.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Analiza EY: AI, prawo i bezpieczeństwo – jakie szanse i wyzwania czekają branżę technologiczną w 2025 roku?

    2025 zdecydowanie będzie rokiem zmiany dla firm z branży technologicznej. Najnowsza analiza EY „Top 10 opportunities for technology companies...