DIALOG porządkuje i odświeża swój wizerunek. Jednym z elementów wdrażanej strategii komunikacji jest nowy system identyfikacji wizualnej i lifting logotypu. Spółka nie rezygnuje natomiast ze swoich dominujących barw – koloru pomarańczowego i granatu.
– Prace nad odświeżeniem naszego systemu identyfikacji wizualnej i logotypu miały charakter ewolucyjny – podkreśla Ewa Hełpa, kierownik Działu Komunikacji Marketingowej Telefonii DIALOG. – W przypadku logo DIALOGu mówimy o liftingu. Oznacza to, że nie zdecydowaliśmy się na znaczące zmiany, a wykorzystaliśmy to, co w naszym logotypie jest najlepsze. Bumerangi zyskały bardzo nowoczesną, przestrzenną formę, a zastosowana w nazwie DIALOG czcionka jest oszczędna i odpowiada nowym trendom w identyfikacji wizualnej. Niewielkiej modyfikacji uległ też kod kolorystyczny znaku – dodaje.
Nowy wizerunek DIALOGu to nie tylko odświeżone logo. Spółka wdrożyła oryginalne ikony produktowe, przygotowała także spójną kreację materiałów BTL. Nowa szata graficzna, która obejmie wszystkie materiały korporacyjne i reklamowe, będzie odzwierciedlała najważniejsze wartości firmy: dostępność, dopasowanie do potrzeb klientów i nowoczesność.
– Zmiana logo i wizerunku ma dla naszej firmy istotne znaczenie. To pretekst do dalszych działań budujących relacje pomiędzy marką a klientem. Nowy branding traktujemy jako jeden z kluczowych elementów sukcesu w biznesie – mówi Robert Banasiak, wiceprezes Zarządu Telefonii DIALOG. – DIALOG się zmienia, więc warto zapoznać się z jego ofertą. Odmładzamy się, podkreślamy atrakcyjność i nowoczesność, uwypuklamy pełen asortyment produktów, jednocześnie zachowując wizerunek instytucji przyjaznej i bliskiej klientom – dodaje.
DIALOG zakłada, że wdrażanie nowych standardów zakończy się w I kwartale 2011 r. Autorem nowej identyfikacji wizualnej marki jest wrocławska agencja Acztery