T-Mobile systematycznie umacnia swoją pozycję na rynku usług stacjonarnych. W trzecim kwartale br. do operatora zostało przeniesionych ponad 80 000 numerów stacjonarnych – wynika z raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Jest to największa liczba przeniesień spośród wszystkich operatorów w tym czasie. W październiku br. Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował wyniki przenoszenia numerów w sieciach stacjonarnych w trzecim kwartale br.
Z danych podanych przez Urząd wynika, że T Mobile nie tylko przyjął najwięcej nowych numerów stacjonarnych, a było ich ponad 80 000, ale również liczba oddanych numerów nie zagroziła jego pozycji lidera wśród wszystkich operatorów. Bilans przenoszalności numerów na poziomie 64 400 był również najwyższy w całym raporcie UKE dotyczącym telefonii stacjonarnej.
– Nasza oferta to nie tylko kompleksowe usługi ale również najwyższa jakość sieci i obsługi, które leżą u podstaw sukcesu rynkowego. Stworzyliśmy na rynku usług ICT zupełnie nową jakość. Jesteśmy operatorem posiadającym wysokie kompetencje w całym zakresie oferty zintegrowanej dla biznesu. Ostatni raport UKE jest kolejnym tego potwierdzenie – powiedziała Marta Szwakopf, Dyrektor Departamentu Marketingu Segmentu Usług Biznesowych T-Mobile Polska.
Taka oferta jest szczególnie atrakcyjna dla firm o rozbudowanej strukturze, dla których łączność z centralą, a także między pracownikami i oddziałami jest kluczowa. Klienci, którzy przenieśli numery stacjonarne do T-Mobile reprezentują m.in. segment administracji publicznej, w tym samorządy terytorialne, a także finansów i bankowości, produkcji, transportu oraz handlu. Telefonia stacjonarna oferowana w ramach usług T-Mobile oparta jest na profesjonalnej, zaawansowanej platformie głosowej dostarczającej wysoką jakość połączeń bez zakłóceń, przy wykorzystaniu i unowocześnieniu infrastruktury posiadanej przez klienta, a także pozwalającej na integrację platformy z aplikacjami firmowymi.
Bardzo atrakcyjna okazała się również nowa oferta T-Mobile, która daje abonentom większe możliwości negocjacyjne i bardzo dużą elastyczność w doborze usług i pakietów w ramach jednej umowy. Jest to szczególnie ważne w przypadku klientów, którzy dynamicznie się rozwijają lub takich, których potrzeby biznesowe zmieniają się np. ze względu na sezonowość. Klienci mają możliwość aktywowania kolejnych usług lub pakietów, czy przeznaczenia odpowiedniej kwoty np. na nowe urządzenia w ramach przyjętego budżetu. Tego typu zmiany nie wymagają podpisywania dodatkowych umów czy aneksów i mogą być dokonywane w systemie samoobsługowym 24h na dobę przez 365 dni w roku.
zmiany
fajne zmiany w T-mobile, dwie ostanie promocje + wyniki rankingów. nie nazwę tego jeszcze sukcesem ale zapowiada się nieźle