wtorek, 26 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Doładuj i hulaj w internecie z T‑Mobile – nowa promocja dla klientów T‑Mobile na kartę

    Zobacz również

    Już w najbliższy wtorek, 4 lutego klienci korzystający z oferty T‑Mobile na kartę będą mogli cieszyć się z jeszcze większego pakietu internetu. Dzięki najnowszej promocji „GB za doładowanie” po zasileniu konta kwotą 25 zł lub więcej, klienci otrzymują w prezencie dodatkowe 10 GB internetu. I to za każdym razem, gdy zasilenie ma miejsce poprzez stronę internetową lub aplikację mobilną „Mój T‑Mobile”. Promocja trwa od 4 lutego do 31 marca 2020 r.

    - Reklama -

    Nie pozostaje nic innego, jak tylko doładować telefon i hulać swobodnie po internecie.

    Kto z nas nie lubi korzystać z internetu bez obawy o zużyte gigabajty? Właśnie dlatego T‑Mobile przygotował dla swoich klientów na kartę atrakcyjną promocję. Zasady są proste – za doładowanie kwotą 25 zł lub więcej każdy otrzymuje aż dodatkowe 10 GB internetu w prezencie do wykorzystania w ciągu 30 dni. Z promocji można korzystać dowolną liczbę razy przy zasileniu konta w aplikacji „Mój T‑Mobile” lub na stronie www.doladowania.t-mobile.pl. Co ważne, bonus aktywuje się automatycznie, a klient jest informowany o tym poprzez wiadomość SMS.

    Dodatkowo, nowi klienci T‑Mobile na kartę, których staż w naszej sieci nie przekracza 30 dni, promocyjną paczkę internetu mogą otrzymać już po pierwszym doładowaniu konta za 25 zł lub więcej w dowolnym kanale doładowań, np. w sklepach T‑Mobile, w kioskach, na stacjach benzynowych, czy przy doładowaniach w bankomacie.

    Akcję promuje kampania reklamowa w telewizji i online. Nie zabraknie również ekspozycji, plakatów oraz ulotek w punktach sprzedaży T‑Mobile na kartę. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa, zaś działania reklamowe w internecie agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Badanie EY: Rosnące koszty życia sprawiają, że chętniej korzystamy z przedświątecznych wyprzedaży

    69% konsumentów na świecie korzysta z wyprzedaży na Black Friday 64% kwestionuje rzeczywistą wartość promocji 45% martwi się, czy będzie w...