Klienci usług abonamentowych w T-Mobile mogą korzystać z nowej usługi, umożliwiającej doładowanie konta każdemu użytkownikowi korzystającemu z telefonu na kartę w T-Mobile lub Heyah. Dostępna od 24 czerwca usługa Doładuj z abonamentu oferuje abonentom usług T-Mobile możliwość zasilenia środkami konta użytkownika korzystającego z usług przedpłaconych w sieci T-Mobile oraz Heyah.
Klient zleca doładowanie ze swojego telefonu na abonament, a kwota doładowania zostaje doliczona do jego najbliższej faktury. Dla wygody abonentów stale zasilających konta przedpłacone T-Mobile oferuje cykliczne doładowanie, dzięki któremu można zlecić przelanie raz w miesiącu określonej kwoty na konto przedpłacone.
Wraz z uruchomieniem usługi „Doładuj z abonamentu” abonenci będą mogli zlecać doładowania za pośrednictwem aplikacji SIMextra, SMS-em, kodem USSD oraz poprzez aplikację MiBOA.
W ramach usługi abonenci T-Mobile mogą zlecać cykliczne comiesięczne doładowanie:
- Wysyłając SMS o treści KWOTA DOŁADOWANIA.NUMER DOŁADOWYWANY pod numer 80117,
- Wpisując kod *117* KWOTA DOŁADOWANIA*NUMER DOŁADOWYWANY#,
- Po wejściu do aplikacji MiBOA i wybraniu ikony „Doładuj numer na kartę” wystarczy wpisać numer i wybrać kwotę doładowania.
- W ramach usługi abonenci T-Mobile mogą zlecać jednorazowe doładowanie:
- Wysyłając SMS o treści KWOTA DOŁADOWANIA.NUMER DOŁADOWYWANY pod numer 80116,
- Wpisując kod *116* KWOTA DOŁADOWANIA*NUMER DOŁADOWYWANY#
- Po wejściu do aplikacji MiBOA i wybraniu ikony „Doładuj numer na kartę” wystarczy wpisać numer i wybrać kwotę doładowania.