Celem nowego serwisu jest promocja najnowszych usług oferowanych przez TP. Dodatkowo witryna, dostępna pod adresem www.domprzyszlosci.wp.pl, ma spełniać funkcję informacyjną, prezentując aktualną ofertę Telekomunikacji Polskiej.
Dom Przyszłości oparto na koncepcji wirtualnego mieszkania, którego mieszkańcy korzystają z licznych usług TP. Autorem pomysłu jest Wirtualna Polska, a agencja interaktywna Insignia odpowiada za animację cyfrowych postaci oraz obsługę dźwiękową.
Kreacja serwisu wykorzystuje trójwymiarowy model wirtualnego mieszkania. Ciekawym elementem są mieszkańcy Domu Przyszłości, którzy – dzięki technologii e-video – swobodnie poruszają się po pomieszczeniach mieszkania i korzystają z najnowszych możliwości, jakie daje oferta TP.
– Dom Przyszłości jest pierwszym naszym projektem realizowanym wspólnie z portalem Wirtualna Polska. Wierzę, że nasza przygoda na tym się nie skończy – powiedziała Ula Młodnica-Kornaś, dyrektor działu obsługi klienta agencji Insignia.