Wprowadzona 29 lipca br. nowa marka i oferta Dropss umożliwiająca dostęp do internetu w przepustowości łącza do 20 Mb/s – i to bez tzw. lojalki i limitów transferu danych, zaprasza na kolejne z cyklu środowych wydarzeń na FB marki. Tym razem uczestnicy spotkają się wirtualnie z artystą ulicznej sztuki graffiti – ZOMBI (https://www.facebook.com/WezDropssa).
– Cieszy nas zainteresowanie projektem „Środy na DROPSSie” ze strony internautów, klientów a także wszelkiej maści artystów, zarówno z oficjalnego, jak i undergroundowego nurtu. Jest wiele form ekspresji, dlatego cyklicznie zapraszamy do wspólnej zabawy ciekawe osobowości, które wyrażają się poprzez bardzo różnorodną stylistykę – podkreśla Daniel Biegaj, kierownik zespołu e-komunikacji w Netii.
Już w środę 24-ego września o 16.00 ZOMBI – artysta grafficiarz, writer, człowiek kojarzony z nieformalnym nurtem i osadzony w estetyce miejskiej aglomeracji, będzie na żywo i w streamingu wideo wcielał w życie projekty graficzne opisane w komentarzach przez uczestników zabawy. Jego rysunki na warszawskich murach przypominają mieszkańcom o tym, że przekaz naniesiony sprejem na betonową powierzchnię może mieć równie mocny wydźwięk jak ekspozycja w galerii sztuki. A jak się to ma do DROPSS’a?
– Jesteśmy czymś więcej niż korzystną ofertą dostępu do internetu. Budujemy społeczność zadowolonych, świadomych i poszukujących korzystnej zmiany klientów. Wszak życie to sztuka wyboru, a dobry wybór bywa cenny jak dzieło sztuki – podsumowuje Daniel Biegaj.
jestem na tak
fakt życie to sztuka wyboru, wybieram dropssa, bo nie ma lojaki! bo co komu ładować się w umowy na lata
załapałem się na środę na dropssie z Burneika, było wesoło 🙂
rzeczywiście o dropssie wszędzie głośno, nawet na fb, no nie da się nie zauważyć ale mają fajną ofertę więc w sumie czemu nie
fajnie ze robia cos zeby zachecic klientow, dropss jest fajna opcja dla mlodych ludzi