W trzecim kwartale 2011 liczba użytkowników komórkowej sieci T-Mobile Polska powiększyła się aż o 200 tys. klientów, głównie dzięki segmentowi „na kartę” – wynika z danych zaprezentowanych przez Deutsche Telekom. Na koniec września 2011 roku komórkowa sieć T-Mobile obsługiwała 13,406 mln abonentów, co w porównaniu z drugim kwartałem 2011 roku oznacza wzrost o 203 tys. użytkowników. W ujęciu rocznym operator notuje wzrost o 85 tys. użytkowników.
W drugim trzecim 2011 roku z usług abonamentowych korzystało 6,736 mln klientów, co oznacza wzrost o 38 tys. w porównaniu do drugiego kwartału. Wzrosła natomiast (o 166 tys.) liczba użytkowników ofert pre-pad, obecnie z tego typu usług operatora korzysta 6,670 mln klientów.
W trzecim kwartale Polska Telefonia Cyfrowa zanotowała całkowity przychód na poziomie 1,819 mln zł. EBIDTA w trzecim kwartale wyniosła 648 mln zł (marża EBIDTA – 35,6 proc.). Średnio przychód na klienta spadł do 41 zł, w segmencie abonamentowym wynosi 66 zł, a w segmencie pre-paid 16 zł. Koszt pozyskania klienta spadł do 386 zł.