Branża Public Relations doceniła projekt Ekipa Orange, przyznając nam dwie nagrody Złotego Spinacza podczas XVII gali Związku Firm Public Relations. Srebrna statuetka została przyznana w kategorii Social Media, a brązowa w kategorii Komunikacja Antykryzysowa i Komunikacja Kryzysowa. Nagrody odebrano wspólnie z Follow Agency i Leo Burnett. Ekipa Orange to projekt realizowany od prawie roku.
W grudniu 2018 roku zorganizowano konkurs, w którym do wygrania było dołączenie do Ekipy Orange. Zwyciężyli Ula i Michał, którzy prowadzą kanał Orange Polska na Instagramie oraz występują w filmach, gdzie testują telefony, aplikacje i pokazują ważne dla nas tematy. Projekt bardzo szybko okazał się sukcesem. Sentyment na naszych kanałach ekspresowo przechylił się na pozytywny, a zaangażowanie Ekipy Orange pozwoliło nam prawie zlikwidować obecny tam hejt. Liczba obserwujących kanał Orange Polska na Instagramie wzrosła o 20% i nadal rośnie, a liczba wyświetleń jest większa o 4 miliony!
Konkurs Złote Spinacze skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora Public Relations w Polsce. Jego celem jest podnoszenie standardów oraz zwiększanie profesjonalizmu w tej branży. 80-osobowe jury składa się z przedstawicieli organizacji biznesowych i pozarządowych, praktyków i ekspertów branży PR oraz mediów w Polsce, a także autorytetów środowiska akademickiego. W tym roku przyznano 20 złotych, 34 srebrne oraz 29 brązowe Spinacze, w łącznie 31 kategoriach konkursowych.