piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Działania Grupy Polsat w sytuacji wywołanej przez koronawirusa

    Zobacz również

    Celem nadrzędnym Grupy Polsat w obecnej sytuacji jest troska o zdrowie i bezpieczeństwo Klientów, Kontrahentów oraz Pracowników. Mamy również świadomość, że utrzymanie ciągłości działania sieci i infrastruktury krytycznej jest kluczowe dla działalności zarówno naszej, jak i wielu firm, instytucji czy organów administracji publicznej. Jesteśmy również odpowiedzialni za zapewnienie milionom Polaków możliwości codziennej łączności, komunikacji, a w obecnym czasie również

    - Reklama -

    pracy i edukacji. Jedną z kluczowych ról pełni obecnie Telewizja Polsat i jej kanały informacyjne, które zapewniają społeczeństwu pełną i rzetelną informację o bieżących wydarzeniach.

    W związku z powyższym, podjęliśmy szereg działań zarówno mających na celu zminimalizowanie ryzyka dla naszych Klientów, Kontrahentów i Pracowników, jak również zapewnienia ciągłości działania firm wchodzących w skład naszej Grupy. Wszystko to pozwala nam stwierdzić, że ciągłość naszej działalność jest zabezpieczona – zarówno jeśli chodzi o świadczenie przez nas usług, jak i wywiązywanie się ze zobowiązań.

    Od momentu pojawiania się pierwszych informacji o wirusie, Zarządy naszych Spółek podjęły szereg decyzji i działań zgodnych z zaleceniami WHO (Światowa Organizacja Zdrowia), Ministerstwa Zdrowia, Głównego Inspektoratu Sanitarnego, NIZP-PZH, NFZ i innych jednostek państwowych.

    Jednocześnie od ubiegłego tygodnia wprowadziliśmy następujące zasady:

    • tryb pracy zdalnej dla naszych pracowników, zalecenie pozostania w domach, ograniczenie bezpośrednich  kontaktów interpersonalnych lub tryb pracy rotacyjnej dla zespołów, gdzie nie jest możliwe wprowadzenie pracy zdalnej,
    • ograniczenie spotkań służbowych z klientami, dostawcami, kontrahentami zewnętrznymi i zalecenie innej formy kontaktu, np. tele- lub wideokonferencja, jak również odwołanie podróży służbowych w kraju i za granicą,
    • ograniczenie wewnętrznych spotkań służbowych oraz poruszania się w budynkach,
    • udostępnienie i dystrybucja informacji dotyczących koronawirusa – zarówno informacji o środkach profilaktycznych, zaradczych jak i działania w przypadku podejrzenia zakażenia, w tym bieżących komunikatów, m.in.  MZ, GIS, NFZ, NIZP-PZH,
    •  instalacja dozowników zawierających środki dezynfekcyjne i umieszczenie ich w ogólnodostępnych miejscach w siedzibach Spółek, dezynfekcja sprzętów, samochodów i innych narzędzi codziennej pracy,
    • wprowadzenie odpowiednich procedur oraz środków dezynfekcyjnych w punktach obsługi klienta.

    Ponadto na bieżąco monitorujemy sytuację, obserwujemy działania oraz zalecenia organów państwowych i reagujemy na każdą nową informację.

    Wierzymy, że dzięki powyższym działaniom, przeprowadzimy nasze Spółki przez ten niewątpliwie trudny czas z zachowaniem najwyższych standardów.

    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...