Ze względu na sytuację epidemiczną w Polsce już od kilkunastu dni podejmujemy działania w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Pracowników, Współpracowników i Klientów. Przede wszystkim chcielibyśmy podkreślić, że T‑Mobile jako operator infrastruktury krytycznej na bieżąco monitoruje wszelkie pojawiające się w Polsce zagrożenia i jest w ciągłym kontakcie z odpowiednimi służbami, by zapewnić stabilne usługi dla naszych klientów.
Nasza sieć działa obecnie bez zakłóceń. Wdrożono wszystkie niezbędne środki, aby przygotować ją zarówno na zwiększone zapotrzebowanie na usługi głosowe, jak i transmisję danych wynikające z zamknięcia szkół i przedszkoli, zwiększonego wykorzystania pracy zdalnej oraz wprowadzenia stanu zagrożenia epidemicznego w naszym kraju.
Dbamy o zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników i współpracowników – już w lutym wprowadziliśmy dodatkowe środki i działania minimalizujące możliwość rozprzestrzenienia koronawirusa w naszej firmie. Począwszy od poniedziałku, pracownicy i współpracownicy, którzy mają możliwość pracy z domu mogą do odwołania pracować zdalnie.
Będziemy na bieżąco obserwować sytuację w kraju, a także jej wpływ na zachowanie klientów i zapotrzebowanie na usługi, dostosowując pracę firmy i sieci do tych potrzeb.
Informacja o sklepach
W związku z wdrożeniem stanu zagrożenia epidemicznego w Polsce chcielibyśmy poinformować, że począwszy od soboty 14 marca, zgodnie z zarządzeniem polskiego rządu we wszystkich galeriach handlowych zostały zamknięte sklepy, w tym placówki T‑Mobile. Do czasu, gdy sytuacja i zarządzenia nie ulegną zmianie sklepy uliczne pozostają otwarte.
W trosce o bezpieczeństwo naszych pracowników oraz ze względu na zalecenie ograniczenia wychodzenia z domu zachęcamy wszystkich naszych klientów w pierwszej kolejności do korzystania ze zdalnych kanałów kontaktu z obsługą klienta, w tym wsparcia telefonicznego pod numerem 602 900 000, czatu na www.t-mobile.pl, Przypominamy również, że większość transakcji można dokonać za pośrednictwem aplikacji Mój T‑Mobile.