piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Dzień Dziecka w Vectrze już od dzisiaj z Nickelodeon

    Zobacz również

    Z okazji Dnia Dziecka Vectra już od dziś udostępnia wszystkie kanały Nickelodeon w otwartym oknie oraz w usłudze Vectra VOD. Najmłodsi widzowie operatora będą mogli przez dwa tygodnie oglądać bez opłat bohaterów kanałów dla dzieci i młodzieży Nickelodeon PL, Nickelodeon HD i Nick Jr. Przez dwa tygodnie, od 26 maja do 9 czerwca, wszyscy cyfrowi abonenci Vectry będą mogli oglądać 3 kanały Nickelodeon w tzw. „otwartym oknie”.

    - Reklama -

    Dodatkowo w ciągu dwóch tygodni trwania akcji abonenci Vectry w ramach usługi wideo na życzenie (Vectra VOD) otrzymują bezpłatny dostęp do biblioteki kilkudziesięciu najpopularniejszych programów z kanałów Nick JR, Nickelodeon i Nickelodeon HD. Będą mogli śledzić przygody ulubionych bohaterów w linearnej ofercie z takimi seriami live action jak „Hotel 13”, „Nawiedzeni”, „Sam &Cat” czy „Grzmotomocni”. Fani kreskówek będą mogli śledzić losy bohaterów takich seriali jak m.in.: „Wojownicze Żółwie Ninja”, „Sanjay & Craig” czy „Legenda Korry”. Najmłodsi widzowie z kolei mogą uczestniczyć w przygodach „Dory, Małej Podróżniczki”, „Psiego Patrolu” czy zabawnych rybek z „Bąbelkowego Świata Gupików”. Spotkanie z bohaterami tych programów będzie połączone z szeregiem konkursów z atrakcyjnymi nagrodami, które z pewnością przypadną do gustu młodym widzom.

    Obecnie Vectra ma jedną z atrakcyjniejszych na rynku ofert telewizji cyfrowej, opracowaną z myślą o wszystkich członkach rodziny. W ofercie skierowanej do dzieci są wszystkie najchętniej oglądane programy dla każdej z grup wiekowych, w tym dla dzieci i młodzieży.

    Właścicielem kanałów Nickelodeon Polska, Nick HD i Nick JR jest Viacom International Media Networks. Od początku br. Nick JR i Nickelodeon Polska mogą chwalić się rekordowymi wynikami oglądalności (wg AGB Nielsen, TechEdge, 1 stycznia – 30 kwietnia 2014). Zgodnie z kwietniowymi wynikami Nick JR ma średni udział w widowni 5,8%. Z kolei Nickelodeon Polska w lutym osiągnął Shr 5,3%, co uplasowało go na pierwszym miejscu wśród kanałów dziecięcych w grupie 4-12 lat. W marcu uzyskał w tej samej grupie docelowej udział na poziomie 4,5% i zapewnił sobie tym samym drugie miejsce wśród dziecięcych kanałów kablowo-satelitarnych (ustępując w tej kategorii tylko Nick JR., Shr 4,54%).

    Łącznie Vectra udostępnia 194 programy telewizyjne, w tym 49 w jakości HD. Wszystkie te programy można otrzymać w ramach pakietu VIP.

    ŹródłoVectra
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...