Szybko, sprawnie, bez wychodzenia z domu i z każdego miejsca, gdzie dostępny jest internet – tak działa elektroniczne biuro obsługi klienta. Nowoczesna aplikacja eBOK jest już dostępna dla wszystkich Klientów Enei. Dzięki nowemu systemowi można m.in. sprawdzić stan faktury, opłacić rachunki oraz skontaktować się z Eneą w każdej sprawie.
Wszystko to można wykonać korzystając z własnego komputera, tabletu czy smartfonu. To najprostszy i najwygodniejszy sposób na załatwienie spraw w Enei. eBOK będzie czynny przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu.
– Zachęcamy wszystkich naszych Klientów do logowania się na naszej stronie. Rozwiązanie przeznaczone jest zarówno dla gospodarstw domowych, jak i firm – wyjaśnia Krzysztof Kierzkowski, prezes Enea Centrum, spółki, która zajmuje się obsługą Klientów Grupy. – eBOK jest najłatwiejszą i najszybszą drogą załatwienia wszystkich spraw związanych z prądem i dodatkowymi usługami, jakie świadczymy – dodaje Kierzkowski.
Wdrożenie nowego systemu informatycznego przebiegało etapami. Jako pierwsi, zmianami w obsłudze zostali objęci mieszkańcy obszaru szczecińskiego, później bydgoskiego, gorzowskiego, zielonogórskiego i poznańskiego. Z nowego systemu może korzystać w sumie prawie 2,5 miliona Klientów Enei.
– Wprowadzenie nowego rozwiązania było skomplikowaną operacją. Po wielu miesiącach wytężonych prac, możemy przekazać Klientom to nowoczesne narzędzie. Po zalogowaniu się w eBOK można m.in.: sprawdzać bieżący stan faktur, salda i terminy płatności, opłacać faktury czy zakupić kody do liczników przedpłatowych – dodaje Krzysztof Kierzkowski.
Przez nowy kanał kontaktu można także składać reklamacje i zapytania w każdej innej sprawie, a także sprawdzić zużycie energii i historię płatności. Klienci będą też mogli wybrać elektroniczną fakturę w miejsce papierowego dokumentu, który przychodzi tradycyjną pocztą oraz aktualizować swoje dane kontaktowe. Do samodzielnego zarejestrowania w eBOK wystarczą jedynie podstawowe dane Klienta.