Zespół Genzie w pierwszych dniach od ogłoszenia swojej trasy koncertowej wyprzedał prawie 50 tysięcy biletów. Kilka tygodni później EKIPA ogłosiła swój festiwal.
Wraz z końcem roku EKIPA przygotowała dla swoich fanów i słuchaczy prawdziwą gratkę. Na początku grudnia została ogłoszona trasa Genzie. Przed Świętami fani dostali kolejną niespodziankę – EKIPA Festiwal ma być powiewem świeżości na muzycznej mapie Polski.
Trasa koncertowa Genzie OFFLINE to jedno z największych wydarzeń w polskiej branży rozrywkowej ostatnich miesięcy. To, co wyróżnia ten projekt, to nie tylko energia i zaangażowanie twórców, ale przede wszystkim imponujące tempo osiągniętego sukcesu, które czyni z grupy prawdziwe zjawisko na rodzimym rynku.
– Fani Genzie wykazują wyjątkowe zaangażowanie na profilach social media eBilet, porównywalne z reakcjami społeczności takich artystów Charli XCX, Big Time Rush czy Dua Lipa. Ich aktywność przy ogłoszeniach tras koncertowych pokazuje silną lojalność i dynamikę interakcji, wyróżniając się na tle innych artystów, takich jak Imagine Dragons, Taco na Openerze czy nawet Męskie Granie. To zaangażowanie świadczy o potencjale do wysokiej sprzedaży biletów i dużym zainteresowaniu koncertami influencerów – mówi Iga Mączyńska, Liderka Komunikacji w eBilet.
Pierwsze miasta zostały wyprzedane już w ciągu kilku godzinach, a liczba sprzedanych biletów dobiła do 50 tysięcy. Według danych bileterii eBilet strona wydarzenia z Genzie OFFLINE TOUR w okresie od początku grudnia znalazła się w TOP 3 odwiedzanych stron na eBilet – pośród Męskiego Grania i nowej trasy festiwalowej Dawida Podsiadło. W czasach, gdy uwaga widzów jest cenniejsza niż kiedykolwiek, takie wyniki pokazują, że Ekipa stworzona przez Karola „Friza” Wiśniewskiego nie tylko zdobywa serca fanów, ale także przyciąga uwagę całej branży.
To jednak coś więcej niż seria koncertów – zarówno Genzie OFFLINE, jak i EKIPA Festival – to przykład, jak skutecznie można połączyć obecność w mediach społecznościowych z realnym zaangażowaniem odbiorców. Twórcy pokazują, że nowe pokolenie młodych, zdolnych, kreatywnych i charyzmatycznych młodych ludzi potrafi przenieść swoją internetową popularność na scenę i osiągnąć spektakularny sukces komercyjny.