niedziela, 17 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Ekspansja Panasonic w Europie Środkowo – Wschodniej

    Zobacz również

    Panasonic od początku swojego istnienia słynie z najwyższej jakości produktów. Filozofia pracy i zamiłowanie do doskonałości sprawiają, że japońska technologia to synonim perfekcji w każdym zakątku świata. Firma rodem z Osaki, odpowiadając na ogromne zainteresowanie urządzeniami kategorii „Professional”, postanowiła uruchomić dział stworzony z najlepszych specjalistów. Szefem nowego departamentu został Rafał Kiss – Business Director w Regionie Europy Środkowo – Wschodniej.

    - Reklama -

    Po wielu sukcesach sprzedażowych w Polsce, Krajach Bałtyckich oraz Czechach i Słowacji otrzymałem zadanie zdobycia rynków w 17 krajach Europy. – nie kryje entuzjazmu Rafał Kiss To bardzo ekscytujące wyzwanie, do którego nasz zespół podchodzi z ogromnym zapałem. Cieszę się, że mogę pracować z najlepszymi fachowcami i jestem pewien, że osiągniemy nasz cel w stu procentach!

    Oprócz Rafała Kissa w nowym dziale pracuje między innymi dwójka Product Managerów: Eliza Bogucka – Product Manager MDA, SKA & Lighting i Magdalena Walińska – Product Manager Beauty Care Category. Za wsparcie sprzedaży odpowiedzialny jest Jakub Czerwiński – Business Development Manager.

    Goście restauracji stają się coraz bardziej wymagający i świadomi. To stwarza pole do rozwoju urządzeń, które ułatwią pracę osób przygotowujących potrawy. Absolutną koniecznością w profesjonalnej kuchni jest zaawansowana kuchenka mikrofalowa, która sprosta zapotrzebowaniu kucharzy. Takim sprzętem jest Panasonic NE-C1475 – kuchenka mikrofalowa typu kombii. Posiada ona 30 litrów przestrzeni grzewczej, a technologia kart SD umożliwia szybkie i łatwe aktualizowanie wskazówek przygotowania – nawet w kilku lokalizacjach.

    Dzięki naszym dystrybutorom produkty Panasonic już podbijają kuchnie w najlepszych hotelach i restauracjach w kilku krajach Europy Zachodniej. Kucharze najwyższej klasy chcą pracować z naszymi urządzeniami ze względu na ich doskonałe parametry i ogromne możliwości. To wielka przyjemność, że mogę uczestniczyć w projekcie, który da taką możliwość mieszkańcom naszego regionu. – mówi Eliza Bogucka – Product Manager MDA, SKA & Lighting.

    Segment sprzętu zdobiącego najbardziej profesjonalne kuchnie na naszym globie, to nie jedyne pole, na którym Business Development Team będzie prowadził swoje działania. Panasonic chce również podbić studia fryzjerskie i barbershopy w Europie Środkowo – Wschodniej.

    – Styliści fryzur i specjaliści od męskiej brody potrzebują niezawodnego sprzętu, który pozwoli na pracę na najwyższym poziomie. – mówi Magdalena Walińska, Product Manager Beauty Care Category i dodaje – Mężczyźni coraz chętniej korzystają z usług profesjonalistów, którym to właśnie my dostarczymy niezawodne urządzenia klasy premium!

    Genialne trymery do włosów Panasonic ER-GP80 i Panasonic ER1611 posiadają silniki liniowe, które pozwalają na długą pracę bez ładowania i regulacje mocy dopasowaną do trybu pracy. Ostrza stworzone z japońską precyzją pod kątem 45 stopni zapewniają idealną pracę, dzięki czemu spełnią oczekiwania wszystkich profesjonalistów.

    To co z pewnością cechuje firmę Panasonic, to brak kompromisu w tworzeniu innowacyjnych urządzeń. Czynienie ludzkiego życia i pracy lepszymi i łatwiejszymi, to idea, która przyświeca pracownikom Panasonic na każdym poziomie i w każdym kraju na świecie. Wiara w sukces i motywacja pozwala zdobywać szczyty i osiągać sukcesy na każdym polu!

    ŹródłoPanasonic
    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung świętuje europejską premierę Bespoke AI Laundry Combo podczas immersyjnej wystawy w Berlinie

    Samsung zaprezentował nową pralko-suszarkę Bespoke AI Laundry Combo podczas wyjątkowego wydarzenia w Berlinie, pełnego immersyjnych doświadczeń, które pozwoliły uczestnikom...