n na kartę – nowość na rynku pre-paid, to propozycja skierowana do wszystkich osób ceniących sobie niezależność i wolność podejmowania decyzji. Jej podstawowe wyróżniki i zarazem bezdyskusyjne zalety to m.in.: brak konieczności zawierania umowy i opłacania abonamentu oraz prosty dostęp do oferty na zasadzie doładowania miesięcznego. Telewizja n na kartę, zapewnia Użytkownikom dostęp do kilkudziesięciu kanałów telewizyjnych, w tym aż 12 w jakości HD oraz serwisu nShow3D.
Telewizja n podtrzymuje swoją pozycję lidera na rynku platform cyfrowych w Polsce, wprowadzając w ramach marki n nową ofertę pre-paid pod nazwą n na kartę.
Wprowadzenie telewizji n na kartę do portfolio marki n, ma na celu dostarczenie Klientom rozrywki na najwyższym poziomie i pozostawienie w Ich rękach decyzji odnośnie formy korzystania z oferowanego kontentu.
– Istotna część klientów, decydując się na korzystanie z usługi telewizyjnej, nie chce wiązać się stałą umową z jej dostawcą. Telewizja n na kartę została stworzona dla tego właśnie segmentu użytkowników płatnej telewizji dając im pełną wolność wyboru i jednocześnie najwyższą jakość jaką gwarantuje marka n – powiedział Christian Anting, Wiceprezes Zarządu ITI Neovision, właściciela telewizji n.
Telewizja n na kartę dostępna będzie na dwa sposoby: w zestawie ze specjalnie przygotowanym dekoderem HD, a także bez dekodera w zestawie z nowoczesnym modułem nCAM HD, który umożliwia korzystanie z kanałów telewizji n na kartę za pomocą innych tunerów satelitarnych z systemem CI/CI+ lub za pomocą telewizora satelitarnego – telewizora z fabrycznie wbudowanym tunerem satelitarnym.