1 grudnia 2015 r. Elżbieta Wójcik obejmie stanowisko Członka Zarządu T-Mobile Polska S.A., Dyrektora ds. Rynku Prywatnego. Na posiedzeniu 23 września br. Rada Nadzorcza T-Mobile Polska S.A. podjęła uchwałę o powołaniu Elżbiety Wójcik na stanowisko Członka Zarządu, Dyrektora ds. Rynku Prywatnego, które obejmie z dniem 1 grudnia 2015 r. Będzie odpowiadała za wyznaczanie i realizację celów strategicznych w obszarach marketingu, sprzedaży oraz obsługi klientów
rynku prywatnego, jak również za komunikację i pozycjonowanie marek. Igor Matejov, który od początku roku tymczasowo zarządzał tym obszarem, pozostaje Członkiem Zarządu T-Mobile, Dyrektorem ds. Rynku Biznesowego.
– Bardzo się cieszę się, że Elżbieta przyjęła moje zaproszenie do zespołu T-Mobile. Jest nie tylko menedżerem o wysokich kompetencjach i bogatym doświadczeniu marketingowym, ale także doskonałym ekspertem w budowaniu i rozwijaniu relacji z klientami. Wierzę, że dzięki temu kierunek, który wyznaczyliśmy dla T-Mobile Polska, czyli mocna orientacja na potrzeby klienta będzie w pełni zrealizowany – powiedział Adam Sawicki, Prezes Zarządu T-Mobile Polska S.A.
Elżbieta Wójcik ma bogate, kilkunastoletnie doświadczenie w zakresie rozwoju biznesu, zarządzania, sprzedaży i marketingu. Obecnie jest wiceprezesem Avivy, jednej z największych grup ubezpieczeniowych w Polsce, gdzie od 2008 roku odpowiada za biznes direct (sprzedaż przez telefon i Internet), a także za działania marketingowe grupy i pozycjonowanie marki (od roku 2012). Uczestniczyła we wdrażaniu strategii cyfryzacji biznesu w grupie Aviva na poziomie międzynarodowym. Jest wiceprezesem Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych i prezesem Fundacji Aviva. Karierę zawodową zaczynała w branży FMCG (Master Foods i Raisio Polska) w obszarze marketingu i rozwoju biznesu. Kolejnym ważnym doświadczeniem był start-up, jakim był Link4, pierwsza na polskim rynku firma sprzedająca polisy przez telefon i Internet. W latach 2002-2005 Elżbieta Wójcik odpowiadała za rozwój biznesu i marketing, również jako członek zarządu Link4. Następnie, w okresie 2005-2008, była szefem marketingu ING Nationale-Nederlanden, jednego z liderów rynku ubezpieczeń na życie. Elżbieta Wójcik ukończyła historię sztuki na KUL. Jest absolwentką programu MBA prowadzonego przez Lancashire University w Preston (Wielka Brytania) i Wyższą Szkołę Biznesu w Lublinie. Ukończyła też podyplomowe studium Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w zakresie zarządzania wartością firmy i uczestniczyła w programach dla wyższej kadry zarządzającej (Kellog School of Management i CEDEP/INSEAD Fontainebleau). Uczestniczy w programie Przedsiębiorczość i Innowacje na Uniwersytecie Stanforda.