Zespół marketingowy Emirates został wyróżniony przez Sitecore®, jedną z wiodących platform cyfrowych na świecie, za „Najlepsze wykorzystanie platformy danych klienta (CDP)”. Nagroda została przyznana Emirates podczas ostatniej edycji targów technologicznych GITEX w Dubaju za wykazanie doskonałości w dostarczaniu cyfrowych doświadczeń dla klienta (CX) z wykorzystaniem platformy Boxever.
Linie Emirates zostały wybrane spośród 110 dużych organizacji usługowych w oparciu o najlepsze w swojej klasie możliwości cyfrowe i CX. W ciągu ostatnich czterech lat linie Emirates zainwestowały w rozwiązania CDP, takie jak platforma Boxever (która została przejęta przez Sitecore w marcu 2021 roku), wykorzystując je w połączeniu z własną platformą danych marketingowych, aby zaspokoić złożone potrzeby klientów. Te połączone możliwości są odzwierciedleniem ścisłej współpracy między wewnętrznym zespołem marketingowym Grupy a firmą Boxever, która stale koncentruje się na realizacji wymagającego programu klienta.
– Sitecore Middle East docenia zespół marketingowy Emirates, który wspierał cyfrowe doświadczenia klientów wykorzystując rozwiązanie Sitecore CDP. Linie Emirates pokazują tym samym, w jaki sposób Bliski Wschód jest liderem innowacji cyfrowych, sprawia, że odwiedziny na stronie internetowej wpływają na zaangażowanie klientów, którym ułatwia się planowanie podróży – powiedział Mohammed AlKhotani, wiceprezes Sitecore na Bliski Wschód i Afrykę Północną.
– Emirates są zaszczycone nagrodą w dziedzinie cyfrowych doświadczeń klienta. Świat marketingu usług rozwijał się w ciągu ostatnich kilku lat, a nasza ambicja, aby zapewnić najlepszą jakość obsługi klienta w branży turystycznej jest w dużej mierze głównym celem dla Emirates i naszej szerszej grupy marek turystycznych. Cieszymy się, że Sitecore, firma z ogromnym doświadczeniem w dziedzinie marketingu cyfrowego oraz szersza społeczność specjalistów ds. marketingu cyfrowego, doceniła nas. Z niecierpliwością czekamy na dalszy rozwój naszych możliwości, aby jeszcze lepiej zaspokajać potrzeby i preferencje naszych klientów – powiedział Boutros Boutros, starszy wiceprezes ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki Emirates.
Wyróżnienie pokazuje ciągłe inwestycje i innowacje Emirates w dostarczanie odpowiednich i spersonalizowanych doświadczeń w ramach cyfrowej podróży klienta. Wyróżnienie Sitecore podkreśla również nieustanne dążenie Emirates do zapewniania klientom najlepszych doświadczeń w branży lotniczej: cyfrowych, na ziemi oraz na pokładzie.