Już w marcu kolejni klienci Energi Obrotu będą mogli korzystać z platformy Energa24. To elektroniczne biuro obsługi klienta, które zastępuje eBOK. Modernizacja systemu, która potrwa od 1 do 18 marca, może wiązać się z utrudnieniami – problem z dostępem do niektórych usług Energi mogą mieć zwłaszcza mieszkańcy Tczewa i okolic. Po zakończeniu prac wszystkie faktury wystawiane klientom z tego rejonu będą miały:
- nowy numer klienta
- nowy numer konta bankowego, na który dany klient opłacać będzie faktury
- nową numerację faktur (inne oznaczenia)
Uwaga! Będą utrudnienia
W trakcie prac modernizacyjnych nie będą wystawiane faktury papierowe, a także eFaktury. Klienci mogą mieć ograniczony dostęp do:
- usług w elektronicznym biurze obsługi klienta,
- sprawdzenia bieżącego salda, także w salonie sprzedaży
- wprowadzenia odczytu i realizacji rozliczenia zużytego prądu w ramach usługi Rozliczenie Rzeczywiste
Między 15 marca (od godz. 18) a 19 marca (do godz. 7) utrudnienia mogą wystąpić także dla pozostałych klientów Energi Obrotu. W tych dniach nie będzie też możliwe doładowanie licznika przedpłatowego PbR.
Jak się przygotować?
Osoby, które korzystają z tego typu liczników, mogą je doładować wcześniej. Można to zrobić na dwa sposoby:
- w elektronicznym biurze obsługi klienta,
- w punktach sieci Moje Rachunki, Payland Net i Epay.
Istnieje też możliwość doładowania licznika przez stronę internetową www.energa.pl/doladowanie.
Przygotować można się również w zakresie usługi Rozliczenie Rzeczywiste. Zużycie prądu można rozliczyć wcześniej w punktach sieci Moje Rachunki lub także w elektronicznym biurze klienta.
Informacje przypominające o modernizacji i czasowych utrudnieniach klienci Energi Obrotu otrzymają drogą elektroniczną i poprzez wiadomości sms.