Eniro Polska, właściciel lokalnej wyszukiwarki PanoramaFirm.pl i wiodący dostawca marketingu internetowego rozpoczął współpracę z amerykańską firmą Yext, liderem w zarządzaniu wiedzą cyfrową (tzw. „digital knowledge management”). Połączenie technologii wypracowanej przez Yext z wieloletnim doświadczeniem Eniro w dostarczaniu rozwiązań dla małych i średnich firm pozwoli przedsiębiorcom skutecznie kontaktować się z klientami, aby zwiększyć znajomość marki, liczbę
kontaktów biznesowych oraz sprzedaż. Globalnymi klientami Yext są m. in.: Marriott, T-Mobile i McDonald‘s. Eniro Polska jest wyłącznym partnerem Yext w obsłudze małych i średnich firm w Polsce.
Efektem współpracy jest serwis NETskaner.pl, w którym każdy przedsiębiorca może wykonać bezpłatny audyt obecności swojej firmy w sieci. NETskaner.pl szybko sprawdzi aktualność danych firmy w popularnych serwisach internetowych takich jak Google, Facebook, Panorama Firm, Foursquare czy Yelp oraz wielu systemach nawigacyjnych np. Waze czy Navmii. NETskaner to narzędzie, które pozwala polskim przedsiębiorcom zidentyfikować niekompletne, niepoprawne lub niespójne dane, co może utrudniać wyszukiwanie firmy przez potencjalnych klientów.
– Dzięki współpracy Eniro Polska z Yext, przedsiębiorcy mogą w łatwy sposób zapewnić aktualność danych swojej firmy w wielu serwisach. NETskaner to jedyne na polskim rynku rozwiązanie, które pomaga przedsiębiorcom kompleksowo zarządzać prezentacją firmy w popularnych serwisach internetowych takich jak Google, Facebook, Foursquare czy Panorama Firm. Zdarza się, że firma funkcjonuje w Internecie pod kilkoma nazwami czy adresami albo ma różne numery telefonów. To utrudnia znalezienie firmy i skontaktowanie się z nią. NETskaner pozwala aktualizować dane firmy w sposób szybki, łatwy i bezpieczny. Od momentu uruchomienia usługi założyliśmy już blisko 1 000 profili firm. – mówi Magdalena Wypychowicz, Dyrektor ds. Strategii Rozwoju Rynku, Eniro Polska.
– Jesteśmy dumni, że nawiązaliśmy współpracę z Eniro Polska w zakresie wsparcia polskich przedsiębiorstw. Nasz produkt oferuje tym firmom wyjątkową kontrolę nad informacjami o ich działalności, dostępnymi w cyfrowym ekosystemie, umożliwiając im dotarcie do klientów w momencie podejmowania decyzji. – mówi Brian Distelburger, współzałożyciel i Prezes Yext.
Posiadanie firmowego profilu w usłudze NETskaner pomaga firmom zapewnić aktualność danych, kontrolę nad wprowadzanymi zmianami, ochronę przed ingerencją osób niepowołanych oraz szybkie reagowanie na opinie w mediach społecznościowych. Zarządzanie danymi odbywa się przez intuicyjny i łatwy w obsłudze panel, do którego dostęp mają klienci usługi NETskaner. Klient na bieżąco aktualizuje dane teleadresowe, godziny otwarcia, grafiki, metody płatności czy aktualne promocje. Rozwiązanie wspiera zarówno małe i średnie firmy, jak i duże korporacje, które mają wiele lokalizacji. NETskaner zapewnia jednolity standard danych całej sieci placówek firmy.
Rolą Eniro Polska jest wsparcie przedsiębiorców w zakresie marketingu internetowego. W ofercie firmy, oprócz wyszukiwarki PanoramaFirm.pl, znajdują się m.in.: responsywne strony www, SEO, remarketing, e-mailing, wideo dla firm, baza danych, e-sklepy oraz Budownictwo.pl. NETskaner uzupełnia portfolio produktów, oferowanych polskim firmom i wzmacnia ich widoczność w sieci.
Yext jest pionierem w nowej kategorii o nazwie „zarządzanie wiedzą cyfrową”, która oznacza pomaganie firmom w zarządzaniu wszystkimi faktami publicznymi, dostępnymi dla konsumentów w świecie mediów cyfrowych. Yext Knowledge Engine umożliwia firmom zarządzanie ich wiedzą cyfrową w chmurze i synchronizowanie jej z ponad 100 usługami w sieci PowerListings. Yext Listings, Pages and Rewiews pomagają firmom na całym świecie w bezpośrednich i cyfrowych interakcjach, które zwiększają świadomość marki, liczbę kontaktów biznesowych oraz sprzedaż.