Eniro Polska, właściciel marki Panorama Firm – lidera wśród wyszukiwarek lokalnych, oferuje aktualnie produkty i usługi wyłącznie w wersji cyfrowej. Jest to konsekwencja decyzji podjętej na początku br. o wstrzymaniu produkcji i dystrybucji katalogów drukowanych. Z myślą o polskich przedsiębiorcach, szukających profesjonalnego wsparcia w zakresie reklamy i marketingu cyfrowego, firma uruchomiła nową stronę korporacyjną www.eniro.pl.
W serwisie znajdują się szczegółowe informacje dotyczące pakietów cyfrowych, reklam graficznych, stron www, filmów i pokazów wideo, usług e-mailingowych i bazodanowych czy re-marketingu. Grupą docelową są właściciele firm i menedżerowie marketingu, aktywnie poszukujący najbardziej efektywnych sposobów reklamowania działalności i dotarcia do coraz bardziej wymagających użytkowników.
– Transformacja cyfrowa to wyzwanie dla wielu firm. Gdy w 2012 roku rozpoczęłam moją przygodę z Eniro, reklamy internetowe stanowiły 70 % biznesu. W tym roku po raz pierwszy 100% przychodu będzie pochodziło z mediów online, a Panorama Firm zmieniła się w medium w pełni cyfrowe. Obecnie oferujemy pełne portfolio nowoczesnych produktów i usług dla biznesu, szczególnie dla małych i średnich firm. Z naszych płatnych usług korzysta rocznie kilkadziesiąt tysięcy firm o zróżnicowanym potencjale – od dużych spółek do firm rodzinnych. Za pośrednictwem strony www.eniro.pl firmy zainteresowane usługami Eniro mogą nie tylko dowiedzieć się o nowościach w kompleksowej ofercie, ale także złożyć zapytanie dotyczące konkretnej formy reklamy – mówi Bożena Chmielarczyk, Dyrektor Generalny Eniro Polska.
Serwis www.eniro.pl prezentuje portfolio produktów firmy w atrakcyjny wizualnie sposób. Strona jest wykonana w technologii responsywnej, dopasowanej do ekranów różnych urządzeń. Co ważne, została przygotowana w oparciu o nowoczesne narzędzie do budowy stron www, w którym na co dzień powstają strony dla klientów Eniro. Strony projektowane przez specjalistów Eniro cechuje przejrzystość i czystość, a dzięki aktywnym formularzom i funkcjom przedsiębiorcy są zachęcani do wykonania pożądanej akcji np. pobierania aplikacji czy złożenia bezpośredniego zapytania.
Serwis www.eniro.pl zawiera także informacje na temat całej Grupy Eniro, polskiego oddziału firmy, a także przykłady informacji prasowych. Spółka planuje w przyszłości dodanie kolejnych funkcjonalności i zakładek, ułatwiających profesjonalny kontakt z firmami poszukującymi efektywnej reklamy online.
– Od ponad 20 lat wspieramy rozwój polskich firm. Naszą codziennością jest profesjonalne doradztwo w zakresie marketingu cyfrowego. Z serwisów Eniro Polska co miesiąc korzysta ponad pięć milionów użytkowników. Kierujemy ich bezpośrednio do drzwi reklamodawców. Dzięki temu polskie firmy rozwijają się i pozyskują nowych klientów. – podsumowuje Bożena Chmielarczyk.