Eniro Polska – właściciel Panoramy Firm – wprowadza nowość – „wirtualne telefony”. Jako pierwsza firma w branży umożliwia sprawdzenie skuteczności reklamy zamieszczonej w „yellow pages” – w Panoramie Firm. Narzędzie jest bezpłatne dla reklamodawcy, który na bieżąco otrzymuje informacje o liczbie połączeń pochodzących z katalogu.
Wychodząc naprzeciw potrzebom reklamodawców, Panorama Firm wprowadza innowacyjny program pomiaru poziomu skuteczności reklamy na „żółtych stronach”, tzw. „wirtualne telefony”. Wirtualny telefon to specjalny numer, publikowany wyłącznie w Panoramie Firm, który umożliwia dokładne policzenie, ile telefonów do danej firmy pochodzi z tego źródła. Właściciele „wirtualnych telefonów” otrzymają bilingi z liczbą połączeń, które wygenerowała reklama w książce telefonicznej.
Celem projektu „wirtualnych połączeń” jest przede wszystkim sprawdzenie skuteczności reklamy zamieszczonej w katalogu teleadresowym – Panorama Firm. Osoba zainteresowana zakupem konkretnego produktu czy usługi, dzwoniąc do danej firmy, jest z nią bezpośrednio łączona. Klient w momencie odebrania słuchawki usłyszy komunikat „połączenie z Panoramy Firm”, wypowiedziane przez profesjonalnego lektora.
Dla Klienta Panoramy Firm jest to usługa bezpłatna, ale aby ją otrzymać, musi
spełniać pewne warunki, m.in.:
- telefon wirtualny może być przydzielony
wyłącznie Klientowi, który kupi ogłoszenie graficzne na żółtych
stronach - telefon wirtualny może być przydzielony wyłącznie w wybranych
branżach
„Wirtualne telefony są odpowiedzią na dynamiczny rozwój rynku „yellow pages” i
rosnące potrzeby społeczeństwa. Przy wprowadzaniu tego narzędzia wzięliśmy pod
uwagę przede wszystkim korzyści, jakie osiągną nasi Klienci. Pozwala ono ocenić
efektywność reklamy zamieszczonej w Panoramie Firm, a ponadto jest ono bezpłatna
i umożliwia darmowe badania rynkowe” – powiedziała Katarzyna Moczulska, koordynator
projektu.
ok
tak być powinno od zawsze- sprawdza się 🙂