Na stoiskach z Kartami Prezentowymi w salonikach prasowych HDS – Inmedio, Relay oraz 1-Minute – pojawiła się nowa porcja kart upominkowych skierowanych do fanów wirtualnej rozrywki. Od teraz każdy znajdzie w ofercie pozycje dedykowane użytkownikom serwisu BigPoint, a także karty Xbox Live Gold dające do nich dostęp na okres 3 i 12 miesięcy. Wprowadzono również specjalną serię limitowaną dla fanów piłki nożnej i popularnej gry FIFA14 na konsole Xbox.
Za dystrybucję kart upominkowych w Polsce odpowiada epay, dywizja należąca do firmy Euronet Polska.
Jedną z nowości są karty uprawniające do realizacji transakcji w serwisie BigPoint.com. Jest to największy portal gier obsługiwany przez przeglądarki, który oferuje rozrywkę bez konieczności posiadania konsoli do gier czy zakupu płyty CD/DVD. Wprowadzone właśnie karty prezentowe umożliwiają realizację transakcji na kwotę 50 zł w czasie rozgrywki, np. na przyspieszenie poziomu rozwoju postaci bądź zakup dodatkowych przedmiotów. Karty BigPoint.com sprzedawane są w dwóch wersjach graficznych – niebieskiej i czarnej (Bigpoint Core i Bigpoint Casual).
Do oferty kart podarunkowych epay dołączają także kolejne pozycje dedykowane użytkownikom Xbox Store, a dokładniej karty umożliwiające rozszerzenie swojego konta Xbox Live do wersji Gold. W ten sposób na okres 3 lub 12 miesięcy zyskuje się dostęp do ekskluzywnej sekcji darmowych gier, a także comiesięcznych promocji i wielu opcji dodatkowych.
– Dotychczas w naszej ofercie można było znaleźć karty do wykorzystania na zakupy w Xbox Store na określoną sumę pieniędzy. Kolejnym krokiem jest wprowadzenie kart aktywujących czasowo konto Xbox Live Gold, które znacznie rozszerzają ilość opcji i dostępnych aplikacji w porównaniu do zwykłego konta. Jest to drugi najbardziej popularny format kart przedpłaconych dla usługi Xbox Store na świecie, teraz również dostępny na stoiskach epay – mówi Piotr Adamek, Dyrektor Zarządzający epay Polska.
Pewnego rodzaju niespodzianką jest natomiast specjalna seria kart Xbox FIFA Promo o nominale 50 zł przeznaczona dla graczy jednej z najpopularniejszych gier sportowych – FIFA14. Każdy nabywca karty ma do dyspozycji kwotę 50 zł na urozmaicenie rozgrywki poprzez zakup dodatków w sklepie Xbox. Warto dodać, że ilość dostępnych kart jest limitowana na liczbę 5000 sztuk, dostępnych tylko w salonikach prasowych HDS.
– Już zakończyły się Mistrzostwa Świata w piłce nożnej w Brazylii, ale emocje jeszcze mamy na wysokim poziomie, dlatego wiele osób daje ujście futbolowej gorączce za pośrednictwem najpopularniejszej na rynku gry piłkarskiej – FIFA14. Jeśli dodamy do tego fakt trwających czas wakacji, widzimy, że chyba nie ma lepszego momentu na sprezentowanie fanom futbolu, bez względu na jego wiek, karty z kwotą 50 zł do wykorzystania na odblokowanie dodatków czy drużyn – powiedział Piotr Adamek.
Kolejną pozytywną informacją jest to, że karty przedpłacone Spotify dające dostęp do tego serwisu wchodzą do sprzedaży w całym kraju. Użytkownicy mogą wybierać dostęp na okres 1 miesiąca w cenie 20 zł oraz 3 miesięcy w cenie 60 zł. Dotychczas karty przedpłacone Spotify można było kupić wyłącznie w E. Leclerc przy ul. Aspekt 79 na warszawskich Bielanach. Aktualnie pełna oferta na stoiskach kart obejmuje następujące marki: audioteka.pl, H&M, SMYK, Zalando, Microsoft, Nintendo, Orange, PlayStation, Spotify, WyjątkowyPrezent.pl, Xbox, Google Play, Don’t Starve, MapaMap, AutoMapa.
Każdą kartę aktywuje się w ten sam sposób – logujemy się na swoje konto na dedykowanej karcie stronie, np. spotify.com, następnie należy w oznaczonym miejscu wprowadzić 25-cyfrowy numer PIN znajdujący się na odwrocie karty. W taki sposób cała kwota, bądź subskrypcja zakupionego kuponu zostanie przypisana do konta.