poniedziałek, 23 września, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Era: najszybszy bezprzewodowy Internet

    Zobacz również

    Polska Telefonia Cyfrowa (PTC), operator sieci Era i Heyah, wprowadza nową usługę bezprzewodowego dostępu do Internetu oraz sieci i aplikacji firmowych o nazwie blue connect. Za stałą miesięczną opłatę umożliwia ona wygodny i bezprzewodowy dostęp do sieci, bez limitu przesyłanych danych, czasu i liczby połączeń.

    - Reklama -

    Specjalna aplikacja „blue connect manager” inicjuje najszybszą w danym miejscu możliwą prędkość w oparciu o technologie sieci Era (UMTS, EDGE/GPRS, WLAN). Dzięki usłudze roamingu międzynarodowego, blue connect dostępny będzie niemalże na całym świecie.

    Główne cechy blue connect to wygoda, szybkość i prostota. Usługa pozwala na swobodę bezprzewodowego i bezpiecznego korzystania z zasobów globalnej sieci Internet, VPN (Virtual Private Network), folderów FTP, czy poczty e-mail w każdym miejscu: w domu, pracy, czy
    w podróży. Szerokopasmowy dostęp (UMTS/WLAN) jest możliwy w Warszawie i okolicach oraz
    w specjalnie oznakowanych punktach (wybrane hotele, centra handlowe, lotniska oraz restauracje McDonald’s). W pozostałej części kraju oferowany jest dostęp o prędkości modemowej (EDGE/GPRS). Zasięg szerokopasmowego Internetu jest systematycznie zwiększany, a cała sieć przygotowywana do wprowadzania usług mobilnych następnej generacji. Uruchomienie blue connect poprzedzono, przeprowadzonymi na szeroką skalę, półrocznymi testami. Ich celem było zapewnienie klientom najwyższej jakości usługi oraz poznanie i uwzględnienie ich potrzeb. Uczestniczyli w nich klienci biznesowi, instytucjonalni oraz indywidualni, łącznie kilka tysięcy użytkowników. Przeprowadzone przez instytut SMG/KRC badania wśród klientów potwierdziły wysoką ocenę oferowanego serwisu.

    „Innowacyjne, rynkowe podejście i wykorzystanie najnowszych technologii przy wprowadzeniu blue connect w sieci Era ugruntowuje znaczącą pozycję PTC na rozwijającym się rynku zaawansowanych usług szerokopasmowego dostępu do Internetu. Teraz każdy łatwo przekona się, że „może więcej” z siecią Era” – powiedział Martin Schneider, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Strategii Marketingu i Sprzedaży PTC.

     

    Usługa jest szeroko adresowana, zarówno do klientów biznesowych jak i prywatnych. Są
    to użytkownicy przenośnych komputerów ceniący czas i chcący go wykorzystywać efektywniej,
    zarówno w biznesie, jak i w życiu prywatnym.

    Cennik nowej usługi blue connect jest prosty i przejrzysty. Obejmuje on stałą atrakcyjną opłatę miesięczną niezależną od ilości przesyłanych danych, czasu i liczby połączeń. Jako jedyna tego typu taryfa w Polsce obejmuje ona korzystanie z usługi w oparciu o wszystkie technologie bezprzewodowe: UMTS, EDGE/GPRS, WLAN. Miesięczna opłata wynosi 99 zł (netto). Usługa jest aktywowana z taryfą data z abonamentem 30 zł (netto). W ramach promocji, dla osób decydujących się na usługę bez kupna urządzenia, abonament za taryfę data wynosi 1 zł (netto). Po przekroczeniu 2 GB transferu w jednym cyklu rozliczeniowym transfer danych jest nadal możliwy, jedynie operator zastrzega sobie prawo zmiany parametrów technicznych świadczonej usługi.

    Specjalne zestawy blue connect umożliwiające korzystanie z usługi oferowane są w salonach, sklepach, punktach sprzedaży sieci Era oraz najlepszych sklepach komputerowych. Zawierają one kartę blue connect typu PCMCIA do notebooka, płytę CD z aplikacją Era blue connect manager oraz dedykowaną kartę SIM gotową do aktywacji usługi. Cena zestawu wynosi 299 zł (netto). Podstawowym modelem karty blue connect jest Merlin U 530, działająca w technologii UMTS/GPRS. Współpracuje ona, m.in., z notebookami z obsługą WLAN. Dla użytkowników przenośnych komputerów bez wbudowanej technologii WLAN dostępna jest również karta blue connect UMTS/GPRS/WLAN Option Fusion. W późniejszym terminie zaoferowane zostaną zestawy z modemami blue connect do komputerów stacjonarnych.

    PTC uruchamia dedykowany, całodobowy numer infolinii, jak i wsparcia technicznego:  600 600 600. Pod tym numerem będzie można uzyskać informacje, m.in., na temat usługi blue connect, aktualnej oferty, czy też punktów dealerskich. Dodatkowo dyżurujący specjaliści będą mogli w razie potrzeby pomóc klientom w kwestiach technicznych. Obsługa odbywać się będzie
    w języku polskim i angielskim.

    Wprowadzeniu usługi blue connect towarzyszyć będzie zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa obejmująca wszystkie dostępne kanały komunikacji: TV, radio, prasa, „outdoor”, Internet, reklama na lotniskach oraz w centrach handlowych.

    źródło: Era

    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    OPPO na rzecz kultury: zapowiedź partnerstwa z UNESCO oraz start kampanii #CaptureMyCulture

    Z okazji swojego 20-lecia, OPPO zapowiada współpracę z UNESCO mającą na celu wspieranie edukacji kulturalnej i różnorodności poprzez nowoczesne...