iHestia Lite to nowa, mobilna odsłona najbardziej zaawansowanej na polskim rynku platformy do sprzedaży i obsługi polis iHestii. Dystrybucja nawet rozbudowanych, pakietowych produktów z szerokim zakresem ochrony, od teraz będzie możliwa z poziomu smartfona w wygodnej aplikacji, dostępnej dla agentów ERGO Hestii.
– Choć rynek aplikacji mobilnych związanych z ubezpieczeniami powoli rośnie, jednak większość dostępnych rozwiązań pozwala jedynie kupić polisę w modelu direct lub umożliwia agentowi zaoferowanie najprostszego produktu. ERGO Hestia proponuje zupełnie inne podejście – mówi Oskar Jedynasty, menedżer ds. rozwiązań mobilnych w ERGO Hestii. – iHestia Lite to aplikacja bardzo prosta, jednocześnie zawierająca wszystkie najważniejsze produkty naszej flagowej marki – dodaje. W efekcie z poziomu dowolnego smartfona agenci mogą zaproponować klientowi szeroki zakres ochrony w ramach dostępnych pakietów: ERGO Podróż, ERGO Sport OC komunikacyjne oraz najbardziej kompleksowego ubezpieczenia w naszej ofercie – czyli ERGO 7.
Główne przewagi aplikacji iHestia Lite to:
- kompleksowa oferta dla klienta
- synchronizacja z systemem iHestia (ścieżka rozpoczęta na jednym urządzeniu może zostać ukończona na drugim)
- jednakowe dane do logowania do aplikacji i do systemu iHestia
- skaner kodu AZTEC – błyskawiczne wczytywanie danych z dowodu rejestracyjnego pojazdu
Jeszcze przed oficjalną premierą aplikacji, część agentów pobrała ją i rozpoczęła sprzedaż polis przy pomocy urządzeń mobilnych. To wyraźny dowód na właściwe dopasowanie iHestii Lite do oczekiwań pośredników ERGO Hestii. Aplikacja jest dostępna bezpłatnie w sklepach AppStore oraz Google Play. W pracach nad aplikacją iHestii Lite ERGO Hestia wykorzystała doświadczenia płynące rynku, na którym platforma iHestia obecna jest już od blisko dwóch lat a w codziennej pracy korzysta z niej ponad 11 tysięcy agentów.