Ericsson dostarczył kompletne rozwiązanie sieci radiowej dla stadionu Legii. Uruchomiono nowatorską platformę usługową. Stadion Legii Warszawa jako pierwszy w Polsce i jeden z nielicznych w Europie zostal wyposażony w platformę usługową opartą o indywidualną sieć Wi Fi na stadionie. Sieć firmy Ericsson umożliwia łączenie się z szybkim internetem na całym stadionie Legii, jak również w innych obiektach położonych przy Łazienkowskiej 3: klubowych biurach, sklepie kibica oraz
w stadionowej restauracji.
Głównym elementem współpracy Ericsson i Legii Warszawa jest platforma usługowa, dostępna dla wszystkich, dzięki WiFi na stadionie. Platforma oferuje zestaw usług, wzbogacających wizytę na Łazienkowskiej, takich jak zakup gadżetów dostępnych w Legia FanStore czy biletów na mecze. W najbliższym czasie aplikacja umożliwi skorzystanie z nowych funkcjonalności m.in. zamawianie jedzenia z dostawą na konkretne krzesełko na trybunach.
Projekt Ericsson dla Legii obejmował: planowanie radiowe, prace instalacyjne i optymalizację radiową. Została również wykonana integracja z systemami zewnętrznymi takimi jak Captive Portal.
Na stadionie zamontowano ogółem kilkanaście rodzajów urządzeń, takich jak przełączniki agregacyjne, kontrolery WiFi, routery i system zarządzania Ericsson WiFi Manager. Ułożono ponad dziesięć kilometrów kabli – głównie światłowodowych.
Łączność z siecią umożliwiają sto pięćdziesiąt trzy punkty dostępowe (access pointy). Sto dwanaście z nich zamontowano nad dolną i górną trybuną stadionu przy użyciu specjalistycznych uchwytów. To punkty dostępowe typu AP5114, zwane stadionowymi.
Infrastruktura WiFi została zaprojektowana w celu zapewnienia wydajnego i niezakłóconego połączenia internetowego dla trzydziestu jeden tysięcy kibiców na stadionie. Ruch jaki może przechodzić przez stworzoną przez Ericsson sieć WiFi jest porównywalny do ruchu w sieci internetowej miasta o średniej wielkości.
Umowa Ericsson i Legii Warszawa jest modelowym przykładem partnerstwa biznesowo-technologicznego.