czwartek, 21 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Ericsson pomaga neutralizować skutki trzęsienia Ziemi w Nepalu

    Zobacz również

    Specjalnie wyszkolony zespół pracowników firmy Ericsson został wysłany na teren dotknięty trzęsieniem ziemi w Nepalu. Razem z pozostałymi członkami UN Emergency Telecom Cluster będzie pracował nad przywróceniem łączności na tym obszarze, poprzez budowę infrastruktury teleinformatycznej, umożliwiającej kolejnym ekipom ratunkowym i organizacjom humanitarnym swobodną komunikację pomimo licznych awarii istniejących dotychczas sieci.

    - Reklama -

    W skład zespołu „Ericsson Response” wchodzi stała grupa 140 pracowników firmy. Po wcześniejszym specjalistycznym przeszkoleniu współpracują z różnymi organizacjami humanitarnymi w neutralizowaniu szkód powstałych po przejściu klęsk żywiołowych. Od czasu startu programu w 2000 roku, wolontariusze „Ericsson Response” uczestniczyli w 40 akcjach pomocy w 30 krajach na całym świecie.

    W roku 2014 Ericsson połączył siły z International Rescue Committee. Partnerstwo obejmuje wykorzystanie technologii teleinformatycznej i innych usług Ericsson w celu ponownego połączenia rodzin rozdzielonych przez kataklizmy.

    W 2013 roku inicjatywy podejmowane przez Ericsson w ramach programu Technology for Good objęły swoim działaniem 2,5 miliona osób. W ubiegłym roku już 4 miliony. Celem firmy na rok 2016 jest dotarcie do 5,5 miliona potrzebujących osób.

    Działania prowadzone w ramach Technology for Good są bardzo zróżnicowane, jednak łączy je jeden cel: umożliwienie wszystkim mieszkańcom korzystanie z internetu i nowoczesnej komunikacji. Doskonale to widać na przykładzie działań firmy, zawartych w Sustainability and Corporate Responsibility 2014, opisującym działania CSR prowadzone przez Ericsson w roku 2014.

    Ekocenter

    Ericsson we współpracy z Coca-Cola Company i niemieckim start-upem Solarkiosk wdraża pilotażowy projekt mający na celu zwiększenie roli technologii teleinformatycznej w rozwoju gospodarczym i społecznym mieszkańców afrykańskich wiosek.

    Firma dostarczy szerokopasmowe i mobilne rozwiązania dla Ekocenter, modułowych kiosków, wyglądem przypominających znane z targowisk „szczęki”. Ekocenter prowadzone będą przez kobiety z okolicznych wiosek. Poza zaopatrzeniem w produkty codziennego użytku, kioski mają być miejscem koncentrującym działania związane m.in z edukacją, opieką zdrowotną, usługami finansowymi.

    Ericsson dostarcza rozwiązanie oparte na zasilaniu energią słoneczną, oferując możliwość ładowania telefonów, usługi 3G oraz Ericsson’s TV Anywhere. Pierwsze Ekocenter zostanie uruchomienie już w tym roku w Rwandzie. Jeżeli projekt spełni oczekiwania, zostanie rozszerzony o kolejne lokalizacje w Rwandzie i innych krajach afrykańskich.

    Connect To Learn

    Jednym z najważniejszych wyzwań przed którymi staje dzisiejszy świat jest umożliwienie wszystkim dostępu do edukacji.

    Dlatego Ericsson postanowił razem z Earth Institute of Columbia University i Millennium Promise uruchomić program Connect to Learn, aby ułatwić dostęp do edukacji ponadpodstawowej poprzez fundowanie stypendiów dla uczniów oraz dostarczanie infrastruktury teleinformatycznej szkołom położonym w najbiedniejszych rejonach świata. Dzisiaj program Connect to Learn działa w 21 krajach, z pomocy skorzystało już ponad 50 tysięcy uczniów.

    ŹródłoEricsson
    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...