Gdy przemysł telewizyjny wkracza w erę Internetu i okres niespotykanych wcześniej, gwałtownych transformacji, tradycyjny łańcuch wartości mediów przekształca się w nowy, dynamiczny ekosystem. W centrum tego nowego świata znajduje się konsument, który napędza ogromne zmiany, stale podnosząc swoje oczekiwania dotyczące współczesnej telewizji. Podczas IBC 2015, Ericsson (NASDAQ: ERIC) pokaże klientom, w jaki sposób mogą sprostać tym wyzwaniom, dzięki debiutującym rozwiązaniom,
opracowanym by zapewnić konsumentom satysfakcję i przyjemność. Firma zaprezentuje też, jakie znaczenie dla osiągnięcia tych celów mają: zapewnienie komfortu użytkowania, dostarczanie spersonalizowanych i wciągających treści oraz stałe udoskonalanie usług.
Wprowadzenie nowych produktów umocni pozycję firmy Ericsson jako lidera w dziedzinie przetwarzania treści wideo za pomocą oprogramowania. Firma wskaże również, w jaki sposób rosnąca liczba jej rozwiązań wykorzystuje architekturę chmury oraz zilustruje korzyści wynikające z integracji oferty dla przedsiębiorstw z branży telewizyjnej i mediów, możliwej dzięki aktywnemu nabywaniu spółek w tym sektorze.
Na stoisku firmy można będzie znaleźć:
- Rozwiązania służące do wzbogacania mediów, które maksymalizują wartość programowania dla właścicieli praw i nadawców, w tym w zakresie graficznych treści sportowych oraz aktualizacje oferty dotyczącej napisów na żywo i metadanych.
- Ofertę Ericsson dla przetwarzania mediów, która zapewnia niezrównaną elastyczność, jakość i wydajność zarządzania mediami, kodowania, przesyłu i dostarczania materiałów wideo oraz nowe produkty w dziedzinie zaawansowanego przetwarzania treści wideo i wirtualizacji.
- Usługi publikowania mediów, w tym usługi zarządzane playout i informacje na temat starty nowego kanału Ultra HD; oraz rozwiązania dla zaplecza procesów biznesowych, uwierzytelniania konsumenta, rozliczeń czy zaawansowanej analityki oglądalności dla dostawców usług TV Anywhere i OTT.
- Rozwiązania w zakresie dostarczania mediów, w tym przechowywanie w pamięci podręcznej, optymalizacja, przechowywanie, optymalizacja procesów i dostarczania treści wideo, zarówno w sieciach IP stałych jak i mobilnych, a także aktualizacje produktów dotyczące DVR i VOD (wideo na żądanie).
- Możliwości mediów w dziedzinie indywidualizacji oferty dla konsumentów, w tym aktualizacje platform telewizyjnych firmy Ericsson, rozwiązania w zakresie rekomendacji treści i personalizacji.
- Zasoby fachowej wiedzy i doświadczenia w branży mediów, w tym wnioski opublikowane niedawno w raporcie ConsumerLab TV & Media, założenia Media Vision 2020 oraz, po raz pierwszy, studio eksperckie prowadzące rozmowy na żywo z przedstawicielami firmy Ericsson.
Elisabetta Romano, nowo mianowany wiceprezes i szef działu TV & Media w firmie Ericsson, mówi: – Jesteśmy dumni z udziału w ewolucji naszej branży w kierunku ery internetowej, gdzie telewizja i wideo będą ściśle połączone, powiązane i spersonalizowane. W miarę jak zmierzamy w stronę Networked Society (Społeczeństwa Sieci), to konsument podłączony do internetu będzie dyktował warunki. Dlatego też nasi klienci będą musieli koncentrować się na stałym wprowadzaniu innowacyjnych usług, by zapewnić sobie lojalność użytkowników. Podczas IBC 2015, Ericsson pokaże w jak wyjątkowy sposób, dzięki połączeniu ogromnej wiedzy o konsumentach, wiodącej na rynku oferty i globalnej skali świadczonych usług, wspiera swoich klientów w tych zmaganiach w gwałtownie zmieniających się warunkach okresu transformacji.