Sprzedaż spadła o 4% rok do roku, głównie wskutek bardzo dużego spadku sprzedaży rozwiązań CDMA oraz zmniejszeniu wydatków na sieci przez operatorów z regionów dotkniętych trudnościami makroekonomicznymi lub politycznymi. Dział usług globalnych oraz konsolidacja Telcordii miały pozytywny wpływ na przychody.
Podstawowa strategia prowadzenia działalności, z większym udziałem projektów zwiększania zasięgu sieci i jej modernizacji a mniejszym — projektów zwiększania
pojemności sieci, pozostała niezmieniona. Przewidujemy utrzymanie jej w krótkim okresie.
Marża operacyjna wyniosła 5,5%, z pominięciem zysku z wyjścia ze spółki Sony Ericsson i straty odnotowanej przez ST-Ericsson.
Dochód netto wyniósł 8,8 mld SEK i wzrósł o 116% rok do roku, głównie pod wpływem wpływu z wyjścia ze spółki Sony Ericsson w wysokości 7,7 mld SEK oraz straty odnotowanej przez ST-Ericsson.
Rozwodniony zysk na akcję wyniósł 2,76 (1,27) SEK, głównie pod wpływem wyjścia ze spółki Sony Ericsson. Zysk na akcję liczony wg standardów innych niż MSSR i z wyłączeniem wpływów z wyjścia ze spółki Sony Ericsson wyniósł 0,77 (1,61) SEK.
Ericsson realizuje swój długofalowy cel, jakim jest „stać się siłą napędową postępu w świecie komunikacji” poprzez innowacje, zaawansowane technologie oraz rozwiązania biznesowe zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju. Firma powstała w 1876 r. Ma centralę w Sztokholmie. Działa w 175 krajach i zatrudnia ponad 90 000 pracowników. W 2010 r. uzyskała przychody w wysokości 203.3 mld SEK (28,2 mld USD). Ericsson jest notowany na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.