Sprzedaż w pierwszym kwartale wyniosła 47,5 mld SEK. Rok do roku sprzedaż dostosowana do zmian kursów walutowych spadła o 7% oraz zmalała kwartał do kwartału o 28%. Sprzedaż spadła rok do roku głównie w Ameryce Północnej i Japonii, co zostało częściowo zrekompensowane przez wyniki w Chinach, Ameryce Łacińskiej i na Bliskim Wschodzie. Profil działalności w kwartale opierał się głównie na projektach pojemnościowych mobilnego internetu szerokopasmowego.
Obecna prognoza wskazuje, że zdobyte kluczowe kontrakty będę stopniowo wpływać na sprzedaż i profil sprzedaży, głównie w drugim kwartale roku.
Marża operacyjna wzrosła rok do roku we wszystkich segmmentach do 5,5%, głównie napędzana przez sprzedaż w obszarze mobile broadband i niższe koszty restrukturyzacyjne.
Zysk operacyjny osiągnął poziom 2,6 mld SEK.
Przepływy środków pieniężnych z działalności operacyjnej wyniosły 9,4 mld SEK, głównie w wyniku płatności od firmy Samsung w związku z umową licencyjną.