piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Ericsson rozszerza usługę Wi-Fi calling o kolejne urządzenia

    Zobacz również

    Ericsson (NASDAQ: ERIC) ogłosił dziś rozszerzenie istniejącej usługi Wi-Fi calling o dodanie nowej funkcjonalności – Wi-Fi calling dostępne na urządzenia działające jedynie w sieci Wi-Fi. Usługa umożliwia operatorom rozszerzenie zasięgu usług głosowych dostępnych do tej pory jedynie na smartfononach o kolejne miliony urządzeń działających jedynie w technologii Wi-Fi, takich jak tablety czy komputery osobiste, tworząc nową jakość dla klientów na całym świecie i nowe możliwości

    - Reklama -

    biznesowe dla operatorów. Dzięki nowej funkcjonlaności, użytkownicy mogą za pomocą urządzeń mających jedynie dostęp do Wi-Fi wykonywać połączenia głosowe w obrębie jakiejkolwiek sieci Wi-Fi. Urządzenia osobiste użytkowników mogą znajdować się w różnych punktach dostępowych Wi-Fi w każdym miejscu na świecie, a ich smartfony mogą mieć dostęp do sieci komórkowej lub Wi-Fi. Można wówczas wybrać dowolnie urządzenie z którego chce się rozmawiać.

    Rozmowy mogą więc być prowadzone w miejscach o słabym zasięgu sieci komórkowej, np. w budynkach mieszkalnych. Dodatkowo, użytkownicy nie są już zmuszeni polegać na komunikatorach internetowych dostepnych z poziomu aplikacji. Wi-Fi calling na wiele urządzeń jest zintegrowane z urządzeniami, co oznacza, że użytkownicy mogą korzystać z łatwej w obsłudze i intuicyjnej usługi.

    Anders Olin, Kierownik Product Area Network Functions w Ericssonie powiedział: – O ile zintegrowana usługa Wi-Fi calling w smartfonach jest dostępna na rynku już od jakiegoś czasu, teraz zarówno użytkownicy jak i operatorzy skorzystają na jej rozszerzeniu na wiele urządzeń. Z radością wprowadzamy Wi-Fi calling na wiele urządzeń, które jest jasnym przykładem tego, w jaki sposób Ericsson jako lider technologiczny pomaga tworzyć zróżnicowane doświadczenia użytkowników.

    Oferta Ericsson obejmuje wsparcie produktu w usługach Evolved Packet Core (EPC), IP Multimedia Subsystem (IMS), User Data Management (UDM) i OSS/BSS oraz usługach integracji systemów. Ta funkcjonalność jest kompleksowo weryfikowana i testowana pod względem marek urządzeń, które ją obsługują.

    Rozwiązanie Ericsson obejmuje wiele opcji konfiguracji rozmów, takich jak rozmowy jednoczesne na kilku urządzeniach i przekierowanie rozmowy pomiędzy różnymi urządzeniami. Konfiguracja jest możliwa na urządzeniach każdego typu.

    Według prognoz, pierwsi operatorzy wprowadzą komercyjnie usługę Wi-Fi calling na wiele urządzeń jeszcze w trakcie 2015 roku. Ericsson wspierał pierwsze na świecie komercyjne uruchomienie Wi-Fi calling i od tamtej pory wspiera wielu operatorów we wprowadzaniu tej usługi na smartfony.

    ŹródłoEricsson
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...