czwartek, 21 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Ericsson technologicznym partnerem PSG

    Zobacz również

    Paryż Saint-Germain – najbardziej utytułowana drużyna piłkarska we Francji, wie jak zbudować wspaniały zespół. Dzięki współpracy z Ericsson staną się najbardziej zaawansowanym technologicznie klubem. Z Ericsson, oficjalnym cyfrowym partnerem klubu Paris Saint-Germain, gracze, trenerzy, pracownicy pomocy technicznej i kibice przeżyją niezwykłe doświadczenia na boisku jakni poza nim.

    - Reklama -

    Kondycja piłkarzy poza sezonem jest integralną częścią sukcesu na boisku. Piłkarze Paris Saint-Germain (PSG) skorzystali odpoczynku po sezonie, aby następnie ciężko trenować. Piłkarze PSG zapewniają sobie tym właściwą kondycję fizyczną podczas rozpoczęcia sezonu.

    Ericsson, technologiczny partner klubu, przedstawia, że cyfrowa analiza poprawia szkolenia PSG, zapewniając piłkarzom szczytową formę.

    Cieszymy się, że możemy powitać firmę Ericsson w rodzinie Paris Saint-Germain. Jednym z celów klubu jest stać się jedną z największych klubów na świecie, dlatego transformacja cyfrowa ma kluczowe znaczenie – powiedział Frédéric Longuépée, Deputy General Manager PSG.

    Paris Saint-Germain i Ericsson wspólnie wprowadzać będą innowacje w trzech obszarach: systemu informacji o osiągach sportowych, cyfrowego systemu wspomagania doświadczeń oraz doradztwa technologicznego i innowacji.

    W PSG talent dostrzegalny jest nie tylko na boisku. Najlepsi wykonawcy zespołu informatycznego klubu połączą się z Ericssonem. Z pełną gamą dostępnych rozwiązań i usług firmy będą współpracować nad opracowaniem zwycięskiej strategii przekształcania technologicznego klubu. Gdy kultowy Parc des Princes wypełnia się tłumem kibiiców duże pokrycie sieci to tylko początek wyzwania. Oczekiwania kibiców pomogą spełnić paryskie cyfrowe platformy do przechowywania danych, witryny sieci Web, aplikację dla telefonów komórkowych i duże ekrane do transmisji wydarzeń w Paris Saint-Germain.

    Razem z zespołem Paris Saint-Germain jesteśmy pewni, że najbardziej utytułowane kluby to te również najbardziej zaawansowane technologicznie – powiedziała Helena Norrman, Senior Vice President and Chief Marketing and Communications Manager.

    ŹródłoEricsson
    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...