piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Ericsson uznany za globalnego lidera w sektorze rozwiązań do rozliczeń w czasie rzeczywistym i systemów mediacji

    Zobacz również

    Firma Ericsson umacnia się na rozwijającym się rynku rozwiązań do zarządzania przychodami, którego wartość szacuje się obecnie na 6,46 miliarda USD. W dorocznym raporcie dotyczącym systemów tego typu analitycy branżowi z firmy Analysys Mason sklasyfikowali przedsiębiorstwo jako lidera pod względem udziału w światowym rynku systemów rozliczeń w czasie rzeczywistym, mechanizmów fakturowania z góry (prepaid) oraz systemów mediacji.

    - Reklama -

    Z raportu wynika, że Ericsson zajmuje drugie miejsce na świecie, jeśli chodzi o udział w rynku pod względem przychodów ze swoich produktów. Autorzy raportu stwierdzili zarazem, że gdyby uwzględniono przejęte niedawno rozwiązania i usługi przedsiębiorstwa Telcordia, firma Ericsson znalazłaby się na szczycie światowego rankingu za rok 2011.

    Per Borgklint, szef działu rozwiązań wspomagających firmy Ericsson, powiedział: –Operatorzy potrzebują kompleksowych rozwiązań do obsługi mediacji, opłat i zasad oraz rozliczania, aby zapewnić sobie elastyczność, otwartość i prężność działania. Dzięki temu mogą oni szybko wprowadzać innowacje w dziedzinie usług i zwiększać przychody, a zarazem obniżać koszty przez konsolidację środowisk informatycznych i ‘odchudzenie’ działalności. Opublikowany właśnie raport odzwierciedla niemal tysiąc wdrożonych przez nas rozwiązań do zarządzania rozliczeniami i przychodami, które obsługują ponad 1,5 miliarda abonentów na całym świecie.

    W całym sektorze platform do zarządzania przychodami firma Ericsson przesunęła się z czwartej na trzecią pozycję pod względem udziału w rynku światowym, przy czym w klasyfikacji tej nie uwzględniono rozwiązań i usług przejętej Telcordii. Ericsson zajmuje też drugą pozycję pod względem udziału w światowym rynku konwergentnych platform rozliczeniowych — warto tu zauważyć, że analitycy z Analysys Mason dostrzegają „gwałtowny wzrost sprzedaży systemów konwergentnych”.

    Produkty firmy Ericsson do rozliczania i zarządzania przychodami pozwalają zwiększyć efektywność wszystkich działań, dzięki czemu pomagają operatorom sprostać coraz ostrzejszej konkurencji, szybko rosnącym potrzebom konsumentów w dziedzinie usług i presji na spadek cen. Umożliwiają rozliczanie wszystkich typów technologii usług sieciowych, metod płatności oraz typów klientów (indywidualnych i biznesowych) w jednym systemie. Funkcjonalność ta zapewnia większą wydajność procesów biznesowych, a jednocześnie pozwala ograniczyć nakłady inwestycyjne na technologie IT i sprzęt wraz z powiązanymi z nimi kosztami serwisowymi.

    Jako główne czynniki, które zapewniły firmie Ericsson czołową pozycję pod względem udziału w rynku, analitycy Analysys Mason wymieniają w szczególności dużą bazę klientów, silny globalny zespół sprzedawców umożliwiający prowadzenie sprzedaży bezpośredniej, zaawansowane usługi zarządzane i profesjonalne oraz przejęcie firmy Telcordia.

    ŹródłoEricsson
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG ogłasza zmiany organizacyjne w celu realizacji planu Future Vision 2030

    Firma LG Electronics ogłosiła dziś szereg zmian organizacyjnych i nominacji na stanowiska kierownicze, zatwierdzonych przez radę dyrektorów. Restrukturyzacja ta...