czwartek, 21 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Ericsson w porozumieniu z Volvo zmienia komunikację miejską na lepsze

    Zobacz również

    Ericsson i Volvo Bus Latin America podpisały umowę partnerską na modyfikację istniejącego systemu inteligentnego transportu (ITS4Mobility) w celu lepszego dopasowania do potrzeb rynku w Ameryce Łacińskiej. Gotowe rozwiązanie zwiększy wydajność systemów komunikacji miejskiej. Ericsson będzie odpowiedzialny za opracowanie, wdrożenie, wsparcie i utrzymanie systemu informacji pasażerskiej i zarządzania ruchem.

    - Reklama -

    Rozwiązania te będą oferowane komercyjnie przez obydwie firmy na terenie Ameryki Łacińskiej. Całość przedsięwzięcia zostanie opracowana przez specjalistów R&D z Centrum Innowacji Ericsson znajdującego się w mieście Indaiatuba w Brazylii.

    Przewoźnicy autobusowi będą w stanie na bieżąco monitorować swoją flotę – uzyskując informacje o czasie przejazdu, punktualności, liczbie oraz autobusów na danej linii. Wszystko to pomoże przewoźnikom w odpowiednim rozdzieleniu pojazdów w najbardziej optymalny sposób, w celu rozładowania zmieniających się potoków pasażerskich.

    Pasażerowie za pomocą SMS, aplikacji i infolinii będą mieli dostęp do informacji o realnym czasie przyjazdu autobusów. Pomoże to w lepszym planowaniu podróży, nautralizując ryzyko spóźnienia i długiego oczekiwania.

    Współpraca Ericssona z Volvo Latin America łączy się bezpośrednio z ideą „Smart-Mieszkańców” – jednego z 10 trendów konsumenckich na rok 2015, uwzględnionych w raporcie ConsumerLab opracowanym przez Ericsson.

    76% uczestników badania jest zdania, że chętnie korzystaliby z map dostępnych z poziomu aplikacji, pokazujących aktualny stan przejezdności dróg i zatłoczenia w miejscach publicznych.

    – Rozwiązania tego typu pomagają mieszkańcom miast podejmować decyzje oparte na realnych danych, co przekłada się na maksymalne wykorzystanie czasu który spędzamy np. w podróży samochodem lub komunikacją miejską
    – mówi Katarzyna Pąk – dyrektor d/s komunikacji i marketingu w Ericsson.

    ŹródłoEricsson
    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...