piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Ericsson wprowadza globalne rozwiązanie z zakresu reklamy

    Zobacz również

    Firma Ericsson (NASDAQ: ERIC) wprowadziła Ericsson Emodo – nowe rozwiązanie do zarządzania danymi i reklamami, które zapewnia dużą skalę wysokiej jakości odbiorców dla reklamodawców, marek i wydawców. Ericsso Emodo posiada ponad 1,3 miliarda profili użytkowników znajdujących się w Platformie Zarządzania Danymi. Dzięki temu umożliwia on reklamodawcom wykorzystanie istniejących zasobów i dotarcie do odbiorców w sposób wydajny i zgodny z polityką prywatności, przy jednoczesnym

    - Reklama -

    zapewnieniu pozytywnych wrażeń dla użytkownika. Rozwiązanie wykorzystuje moc klientów Ericsson – globalnych operatorów sieci, do tworzenia bezpiecznej, anonimowej, opartej na prywatności, bazy danych pochodzących od operatorów, wzbogaconej o inne zestawy danych o wysokiej jakości.

    Rozwiązanie jest już dostępne na rynku, klienci mogą już zacząć korzystać z oprogramowania Ericsson Emodo i wykorzystywać cały ekosystem.

    Paul Cheng, General Manager, Ericsson Emodo, mówi: – W dzisiejszym cyfrowym świecie skuteczna reklama wymaga czterech wymiarów: wysokiej jakości danych, skali odbiorców, adresowalności odbiorców oraz pozytywnych wrażeń dla użytkowników. Firmy z platformami zamkniętymi, posiadające wszystkie te aspekty zdominowały tradycyjne media i wydawców, przechwytując w ciągu ostatnich kilku lat niemal 100 procent wydatków na reklamę cyfrową. Ericsson Emodo zapewnia każdemu uczestnikowi ekosystemu podobne możliwości, umożliwiając tradycyjnym wydawcom ponowne podjęcie konkurencji, a reklamodawcom docieranie do odbiorców w dowolnym miejscu.

    Simon Bailey, CEO, Axonix, mówi: – Ericsson Emodo jest zgodny z naszą wizją tworzenia silnych grup odbiorców, stworzonych na podstawie danych operatorów, które można użyć w ekosystemie reklamowym. Ta współpraca jeszcze bardziej poprawi dystrybucję naszych danych i udowodni wartość zestawów prawdziwości danych klasy operatorskiej.

    Andrew Smith, SVP Advertising Product and Solutions, VICE Media, mówi: – Cieszymy się, że możemy pracować w oparciu o Ericsson Emodo, które pozwala nam lepiej zrozumieć naszych odbiorców. Dzięki temu możemy im lepiej służyć i zapewnić istotniejsze i bardziej użyteczne reklamy. Skala i jakość danych, które zapewnia Ericsson Emodo, pozwala wydawcom konkurować o swój udział w budżetach reklamowych.

    Ericsson obsługuje ponad 200 globalnych operatorów sieciowych z liczbą abonentów przekraczającą 2,5 miliarda. Ericsson Emodo jest obecnie jednym z największych rozwiązań typu mobile-first na świecie, zawierającym ponad 1,3 miliarda anonimowych profili użytkowników z danymi zweryfikowanymi przez operatorów w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii i Japonii.

    ŹródłoEricsson
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Orange zamienia 3G na LTE. Poznajcie plany na pierwsze półrocze 2025

    Kontynuujemy proces modernizacji sieci mobilnej i sukcesywnie zamieniamy technologię 3G na LTE na kolejnych obszarach kraju. W pierwszym półroczu...