piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Ericsson wprowadza pierwszy pakiet analityczny do poprawy zadowolenia klienta

    Zobacz również

    Ericsson wprowadził na rynek Ericsson Expert Analytics 15.0, pakiet oprogramowania umożliwiający operatorom przewidywanie zadowolenia klienta i jego poprawę przez automatyczne podejmowanie działań w zamkniętym obiegu. Expert Analytics 15.0 obejmuje oczekujący na patent wskaźnik Ericsson’s service level index (SLI), skalę zadowolenia klienta, która stale obserwuje i mierzy doświadczenia każdego użytkownika z osobna.

    - Reklama -

    SLI, sprawdzony w testach użytkowników, jest cennym wskaźnikiem lojalności i miernikiem chęci wydawania pieniędzy i służy do przewidywania net promoter score (NPS).

    Rozwiązanie to zostało już wypróbowane przez kilku operatorów na świecie.

    Justin Vander Lande, główny analityk w Analysys Mason, mówi: – Dzięki zastosowaniu ogromnej wiedzy o sieciach w podejściu analitycznym, operatorzy mogą wdrażać skomplikowane zastosowania, w tym optymalizację, w czasie rzeczywistym, złożonych usług, takich jak VoLTE czy wideo, które mają znaczenie dla firm i innych ważnych klientów. Z drugiej strony, operatorzy mogą monetyzować dane o lokalizacji oferując swoim partnerom dedykowane reklamy i inne nowe usługi.

    Elisabetta Romano, zastępca prezesa i szef działu OSS i udostępnianie usług w firmie Ericsson, mówi: – Dzięki wstępnej integracji narzędzi analitycznych z naszą bogatą ofertą OSS i BSS, umożliwiamy operatorom automatyzację wielu różnorodnych zastosowań dzięki wynikom analiz.

    Wiedza firmy Ericsson w zakresie głębokich domen – oparta na latach badań, dorocznych badaniach użytkowników i projektach klientów – została zawarta w Expert Analytics 15.0, które zapewnia najlepsze modele danych i reguły biznesowe, które prowadzą do ostatecznej poprawy wyników. Ericsson pomaga klientom spełniać zmieniające się wymagania dzięki kompleksowemu ujednoliconemu zestawowi produktów OSS i BSS, który łączy funkcje dla środowiska biznesowego, informatycznego i sieciowego.

    Zespół liczący ponad 64 000 specjalistów wspiera opracowanie tej oferty usług, takich jak konsulting i integracja systemów, usługi zarządzane, usługi powiązane z produktami i usługi transmisji.

    Pozycję firmy Ericsson jako lidera na rynku potwierdza jej przełomowa współpraca z klientami mająca na celu poprawę zadowolenia subskrybentów, pozyskiwanie nowych źródeł dochodu i zwiększenie wydajności przedsiębiorstw.

    ŹródłoEricsson
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Tysiące okazji podczas Black Friday Week na Amazon.pl

    Od 21 listopada do 2 grudnia na Amazon.pl trwa Black Friday Week, podczas którego klienci mają dostęp do świetnych...