Ericsson poszerza swoją bazę klientów poprzez zaoferowanie usług multimedialnych graczom na rynku multimediów i reklamy, w których rękach spoczywa klucz do rozwoju rynku reklam mobilnych.AdMarket — nowa usługa sprzedawana obecne przez join-venture Ericsson/Mobizzy — będzie promować nowe modele biznesowe na rynku reklam i multimediów zakładające utrzymanie operatorów telekomunikacyjnych w łańcuchu tworzenia wartości.
– Umowę tę można śmiało nazwać innowacją biznesową firmy Ericsson — powiedział Staffan Henriksson, prezes firmy Ericsson w Polsce. – Ericsson przenosi rozwiązania multimedialne poza tradycyjnych klientów z grona operatorów oraz uznanych partnerów telekomunikacyjnych. AdMarket będzie brokerem reklam, który będzie rozwijał usługę na bazie doświadczeń wyniesionych z rynku reklam internetowych oraz w oparciu o rozległą sieć partnerów ze świata mediów i reklamy.
AdMarket daje markom i reklamodawcom zupełnie nowe możliwości dotarcia do segmentów docelowych z wykorzystaniem kanału mobilnego. Reklamy mogą przyjąć postać banerów, wiadomości, usług opartych na lokalizacji (LBS – Location Based Services) i wielu innych możliwości, które będą pojawiać się w miarę rozwoju usługi. Dla wydawców treści jest to nowa okazja do spieniężenia ich katalogów. Dla operatorów zaś jest to niepowtarzalna szansa na wykorzystanie konkretnych zasobów przy współpracy z brokerem.
– Uczestnicy rynku znają nas z szeroko zakrojonych działań na polu reklamy i komunikacji internetowej. Umowa z firmą Ericsson jest dla nas nowym, eskcytującym wyzwaniem. Znajomość technologii telekomunikacyjnych i doskonałe produkty wnoszone przez firmę Ericsson doskonale się uzupełniają z naszymi umiejętnościami i doświadczeniem na rynku reklam internetowych — powiedział Maciej Sobierajski, prezes firmy Mobizzy.
Ericsson poszerza swoją bazę klientów poprzez zaoferowanie usług multimedialnych graczom na rynku multimediów i reklamy, w których rękach spoczywa klucz do rozwoju rynku reklam mobilnych.