wtorek, 8 kwietnia, 2025

Nasze serwisy:

Ericsson wśród liderów rynku rozwiązań OSS w magicznym kwadrancie

Zobacz również

W ciągu ostatnich dwóch lat firma Ericsson dokonała kilku strategicznych przejęć w celu uzyskania czołowej pozycji na rynku systemów wspomagających obsługę sieci (Operations Support Systems; OSS). Konsekwencją tych działań jest zdobycie statusu lidera w dziedzinie technologii OSS w „magicznym kwadrancie” opublikowanym przez renomowaną firmę analityczną Gartner. W roku 2011 przedsiębiorstwo miało także największy udział w światowym rynku systemów OSS, mierzony wielkością przychodów.

- Reklama -

Informacje na ten temat zawiera raport Market Share Analysis: Telecom Operations Management Systems (BSS, OSS and SDP), Worldwide, 2010-2011.

Przedstawiono w nim analizę możliwości producentów oferujących kompleksowe rozwiązania do zapewniania i udostępniania usług OSS.

Per Borgklint, szef działu rozwiązań wspomagających firmy Ericsson, powiedział: –Głównym elementem naszej strategii rozwoju produktów był zakup narzędzi do planowania oraz zarządzania zasobami i ofertą. Dążyliśmy do utrzymania czołowej pozycji na rynku systemów do zarządzania działaniem sieci telekomunikacyjnych dzięki dostarczeniu klientom zaawansowanych rozwiązań OSS. Jesteśmy zaszczyceni faktem, że w «magicznym kwadrancie» firmy Gartner dotyczącym systemów OSS umieszczono nas wśród liderów. Stanowi to potwierdzenie naszych możliwości, jeśli chodzi o szybkie reagowanie na zmieniające się potrzeby klientów, jak również wskazuje istniejącą na rynku potrzebę większej efektywności i innowacyjności w obszarze realizacji usług i eksploatacji sieci.

Firma Ericsson dysponuje bogatą wiedzą na temat metod funkcjonowania dostawców usług telekomunikacyjnych, dzięki czemu jest w stanie w kompleksowy sposób uwzględnić najbardziej istotne zagadnienia dotyczące sieci, infrastruktury informatycznej, usług oraz powiązanych procesów biznesowych. Według Pera Borgklinta, produkty firmy Ericsson umożliwiają rozwiązanie kluczowego problemu występującego u operatorów, jakim jest konieczność zarządzania złożonym, różnorodnym środowiskiem sprzętu i oprogramowania w celu zapewnienia prostych, spójnych i charakteryzujących się wysoką jakością mechanizmów obsługi użytkowników.

W projektach realizowanych na całym świecie Ericsson oferuje usługi doradcze związane z transformacją biznesową oraz integracją systemów w ramach kompleksowych rozwiązań przeznaczonych dla dostawców usług telekomunikacyjnych. Obejmują one systemy OSS, BSS, platformy realizacji usług nowej generacji, połączenia między sieciami oraz modernizację infrastruktury informatycznej. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych usług i skorzystaniu z szerokiej, rozbudowanej oferty oprogramowania, klienci firmy Ericsson mogą dokonać transformacji działania systemów i przekształcenia środowiska informatycznego. Efektem tych działań jest poprawa obsługi użytkowników, wzrost efektywności i zwiększenie innowacyjności świadczonych usług.

ŹródłoEricsson
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
- Reklama -

Najnowsze

Zdominuj miasto na własnych zasadach z nowymi hulajnogami Acer

Wiosna budzi miasto do życia, a Ty czujesz potrzebę ruchu i swobody? Acer ma dla Ciebie dwie nowe propozycje,...