To dla nas ogromne wyróżnienie, że ESET został uznany za najlepszy wybór wśród platform do ochrony punktów końcowych wśród firm średniej wielkości w badaniu Gartner® Peer Insights™ „Voice of the Customer” 20241. Raport opiera się na opiniach 220 użytkowników i koncentruje się na ich doświadczeniu z obsługą platformy ESET PROTECT. Klienci przyznali nam ocenę 4,6 na 5, a 90% z nich stwierdziło, że poleciłoby nasz produkt!
Platforma ESET PROTECT to wielofunkcyjny interfejs, który pozwala użytkownikom na automatyzację wielu różnych czynności, w tym reagowanie na skomplikowane incydenty. Zapewnia m.in. nowoczesne, wielowarstwowe rozwiązanie zabezpieczające punkty końcowe, ochronę urządzeń mobilnych, serwerów, aplikacji w chmurze oraz poczty, kompleksową ocenę luk w zabezpieczeniach i zarządzanie poprawkami, zaawansowaną ochronę przed zagrożeniami i natywne technologie wykrywania AI.
– Jesteśmy bardzo dumni, że zostaliśmy wybrani przez klientów w kategorii średnich przedsiębiorstw w tegorocznym raporcie Gartner Peer Insights. Wierzymy, że jest to dowód jakości produktów i usług, które zapewniamy naszym klientom na całym świecie – powiedział Pavol Balaj, Chief Business Officer w ESET. – Zapewnienie ochrony punktów końcowych ma kluczowe znaczenie dla firm, zwłaszcza w dzisiejszym środowisku. Pozytywne opinie klientów i świadomość, że nasze rozwiązania przyczyniają się do bezpieczeństwa organizacji, motywują nas do dalszej pracy – dodał Balaj.
Zgodnie z raportem, „Producenci umieszczeni w prawym górnym rogi kwadratu „Wybór klienta” otrzymują wyróżnienie Gartner Peer Insights, oznaczone plakietką „Midsize Enterprises Customers’ Choice“. Wyróżnieni dostawcy spełniają lub przewyższają zarówno średnią rynkową w zakresie ogólnego doświadczenia, jak i średnią rynkową w zakresie zainteresowania użytkowników”.