15 lutego w Radio ESKA i ESKA TV wystartowała komunikacja i promocja nowego projektu T-Mobile – platformy muzycznej Electronic Beats, która szerzej na polskim rynku zadebiutuje w kwietniu br. Electronic Beats to międzynarodowa platforma należąca do T-Mobile. Oferuje użytkownikom kontent muzyczno-rozrywkowy, w tym relacje z imprez, festiwali i innych wydarzeń muzycznych, oraz przestrzeń do dzielenia się inspracjami w myśl hasła „Life is for sharing”.
Polska edycja platformy będzie prezentować szerokie spektrum muzyczno-lifestylowe.
Od 15 lutego od poniedziałku do piątku przez dwa miesiące platforma T-Mobile Electronic Beats będzie sponsorem „Najlepszego Programu” w ESKA TV. W każdy piątek zaproszony do studia „Najlepszego Programu” didżej będzie prezentował muzykę spod znaku EDM.
W każdą sobotę, Od 20 lutego do końca czerwca T-Mobile Electronic Beats będzie także sponsorem wieczornego pasma „imprESKA” w Radiu ESKA w nowej oprawie muzycznej. Prowadzone będą także specjalne konkursy dla słuchaczy. Uczestnicy zabawy, wchodząc na odpowiednią podstronę na eska.pl, będą musieli opisać, w jaki sposób spędzają sobotni wieczór. Autorzy najciekawszych pomysłów będą nagradzani na antenie radia podczas sobotniej „imprESKI”. Co tydzień jedna osoba wygra smartfon ze starterem T-Mobile.
Równocześnie działania promocyjne będą prowadzone na fanpage’ach Radia ESKA i ESKA TV na Facebooku, a także na Snapchacie i Instagramie ESKA TV.
platforma
Fajna inicjatywa – cieszę się, że T-Mobile włącza się w takie projekty i mam nadzieję na więcej! 🙂