Firma eTel – jako pierwszy alternatywny operator telekomunikacyjny – zaoferowała, klientom TP S.A., usługę abonamentową realizowaną na liniach cyfrowych ISDN-BRA. eTel Biznes Abonament, bo o tej usłudze mowa, jest kompleksowym rozwiązaniem w zakresie świadczenia usług głosowych, w skład którego wchodzi abonament wraz z obsługą połączeń telefonicznych.
Dzięki decyzji Prezesa UKE, wydanej 28 lutego br., na korzystanie przez eTel z cyfrowej sieci TP S.A., eTel Biznes Abonament realizowany jest już na liniach analogowych, jak i cyfrowych ISDN-BRA.
Dzięki pojawiającym się coraz częściej konkurencyjnym rozwiązaniom alternatywnych operatorów, takich jak eTel Polska, klient sam może dziś zdecydować, która z proponowanych ofert jest dla niego najkorzystniejsza.
Oferta eTel przygotowana została specjalnie z myślą o biznesie. Przy przejściu na eTel Biznes Abonament klient zachowuje dotychczasowy numer telefonu i w sprawach dotyczących usługi kontaktuje się wyłącznie z nowym operatorem. Firma eTel zapewnia, że jej silną bronią w walce o klienta TP S.A., będzie nowe spojrzenie na obsługę klienta, a cechować ma ją niespotykana do tej pory: minimalizacja formalności, szybkość oraz solidność.
Linia cyfrowa ISND-BRA, łączy w sobie cechy sieci telefonicznej oraz transmisji danych co umożliwia przesyłanie głosu, danych komputerowych oraz obrazu. W praktyce, technika pozwala na korzystanie z wielu usług telekomunikacyjnych w tym samym czasie, przy użyciu jednego łącza telefonicznego.
„ Aktualnie jesteśmy jedynym operatorem telekomunikacyjnym, oprócz TP S.A.; który obsługuje linie analogowe jak i cyfrowe ISDN-BRA. Linia cyfrowa, to wyjątkowa szybkość i wysoka jakość połączeń oraz wiele usług dodatkowych, co w znaczny sposób wpływa na zwiększenie efektywność pracy w firmie. To co wyróżni naszą ofertę na tle konkurencji, to rzetelna i błyskawiczna obsługa Klienta eTel.”– mówi Artur Weryński, Dyrektor Zarządzający eTel Polska.