środa, 6 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    eTel walczy o klientów TP S.A.

    Zobacz również

    Firma eTel – jako pierwszy alternatywny operator telekomunikacyjny – zaoferowała, klientom TP S.A., usługę abonamentową realizowaną na liniach cyfrowych ISDN-BRA. eTel Biznes Abonament, bo o tej usłudze mowa, jest kompleksowym rozwiązaniem w zakresie świadczenia usług głosowych, w skład którego wchodzi abonament wraz z obsługą połączeń telefonicznych.

    - Reklama -

    Dzięki decyzji Prezesa UKE, wydanej 28 lutego br., na korzystanie przez eTel z cyfrowej sieci TP S.A., eTel Biznes Abonament realizowany jest już na liniach analogowych, jak i cyfrowych ISDN-BRA.

    Dzięki pojawiającym się coraz częściej konkurencyjnym rozwiązaniom alternatywnych operatorów, takich jak eTel Polska, klient sam może dziś zdecydować, która z proponowanych ofert jest dla niego najkorzystniejsza.

    Oferta eTel przygotowana została specjalnie z myślą o biznesie. Przy przejściu na eTel Biznes Abonament klient zachowuje dotychczasowy numer telefonu i w sprawach dotyczących usługi kontaktuje się wyłącznie z nowym operatorem.  Firma eTel zapewnia, że jej silną bronią w walce o klienta TP S.A., będzie nowe spojrzenie na obsługę klienta, a cechować ma ją niespotykana do tej pory: minimalizacja formalności, szybkość oraz solidność.

    Linia cyfrowa ISND-BRA,  łączy w sobie cechy sieci telefonicznej oraz transmisji danych co umożliwia przesyłanie głosu, danych komputerowych oraz obrazu. W praktyce, technika  pozwala na  korzystanie z wielu usług telekomunikacyjnych w tym samym czasie, przy użyciu jednego łącza telefonicznego.   

    „ Aktualnie jesteśmy jedynym operatorem telekomunikacyjnym, oprócz TP S.A.; który obsługuje linie analogowe jak i cyfrowe ISDN-BRA.  Linia cyfrowa, to wyjątkowa szybkość i wysoka jakość połączeń oraz wiele usług dodatkowych, co w znaczny sposób wpływa na zwiększenie efektywność pracy w firmie. To co wyróżni naszą ofertę na tle konkurencji, to rzetelna i błyskawiczna obsługa Klienta eTel.”– mówi Artur Weryński, Dyrektor Zarządzający eTel Polska.

    ŹródłoeTel
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Poprzedni artykuł
    Następny artykuł
    - Reklama -

    Najnowsze

    Wyciek danych, i co dalej?

    Konsumenci rozmaicie reagują na wycieki danych. Większość beztrosko wzrusza ramionami, a nieliczni wprowadzają dodatkowe środki bezpieczeństwa IT. Naruszenia danych w...