Personalizacja telefonu idzie o krok dalej. Normalnie na wyświetlaczu telefonu zalogowanego do sieci wyświetla się nazwa operatora, z którego korzystamy. Jednak jak jesteś w Play i skorzystasz z usługi ETYKIETKA to możesz sam zdecydować, co będzie się pojawiać na wyświetlaczu komórki w miejscu nazwy sieci. Zmień nazwę operatora Play na swoim wyświetlaczu telefonu na co chcesz. Podpisz swój telefon (np. Jak Kowalski), ustaw sobie powitanie (np. Witaj Piotr lub Miłego dnia).
UWAGA: Etykietka nie działa na wszystkich kartach SIM, dlatego najpierw należy przetestować za darmo możliwość ustawiania ETYKIETKI!
1. JAK PRZETESTOWAĆ ETYKIETKĘ?
- Wyślij bezpłatnego SMSa o treści TEST pod numer 8052 i czekaj na dalsze informacje które otrzymasz SMSem.
- Sprawdź, czy na telefonie ustawiła Ci się Etykietka o treści TEST. Możesz być poproszony o wyłączenie i włączenie telefonu.
- Jeśli na telefonie pojawił się TEST możesz ustawić już właściwą Etykietkę.
- Jeżeli nic się nie zmieniło na telefonie i nadal widnieje Etykietka o treści PLAY udaj się do najbliższego punktu obsługi by wymienić kartę SIM na nową.
2. JAK USTAWIĆ WŁASNĄ ETYKIETKĘ?
Jeśli test Etykietki się powiódł można ustawić własną Etykietkę. Wyślij SMSa z treścią Twojej Etykietki (np. WITAJ TOMASZ!) pod numer 90252 (2,46 zł z VAT) i czekaj na efekty!
UWAGI:
- Etykietka może mieć maksymalnie 15 znaków (ze spacjami włącznie)
- Wysłanie pustego SMSa lub SMSa o treści PUSTY pod numer 90252 (2,46zł) spowoduje uruchomienie Etykietki specjalnej, która pokazuje obecną nazwę operatora do którego sieci jest klient zalogowany w roamingu KRAJOWYM (np. Play, Plus, Orange)
- Wysłanie SMSa pod bezpłatny numer 8052 o treści STOP spowoduje przywrócenie domyślnej Etykietki (przywrócony zostaje PLAY na ekranie telefonu).
- Usługa jest zależna od karty SIM, a nie od telefonu. Niektóre telefony nie wyświetlają nazwy operatora lub wyświetlają własne nazwy i nie jest to wina karty SIM czy Operatora (np. iPhone nie pokazuje zmienionej Etykietki)