piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Euronet Polska przejmuje obsługę wpłato-bankomatową Credit Agricole

    Zobacz również

    W ramach podpisanej umowy Euronet przejmuje pełną obsługę wszystkich bankomatów i wpłato-bankomatów zlokalizowanych w oddziałach Credit Agricole, ponad 570 urządzeń i tym samym powiększy zarządzaną przez siebie sieć do około 8 000 urządzeń. Do listy zarządzanych dotąd przez Euronet bankomatów Credit Agricole dołączy ok. 250 wpłatomatów i urządzeń dualnych. Jednocześnie Euronet rozpocznie proces wymiany 180 bankomatów i wpłato-bankomatów na nowe urządzenia, tj. bankomaty i wpłato-bankomaty.

    - Reklama -

    Co jednak kluczowe z perspektywy klienta, tabela opłat i prowizji dla transakcji we wpłatomatach zlokalizowanych w oddziałach banku pozostaje niezmieniona. Nadal bezpłatnie spłacą oni kartę kredytową, kredyt ratalny z wykorzystaniem tych urządzeń czy po prostu wpłacą pieniądze na swoje konto. Możliwość tę szczególnie doceniają przedsiębiorcy, którzy samodzielnie, bez prowizji i o dogodnej dla siebie porze deponują dzienny utarg na rachunku firmowym.

     – W Credit Agricole stale poszukujemy rozwiązań zwiększających naszą efektywność kosztową i operacyjną. – wyjaśnia Mariusz Chmieliński, dyrektor Departamentu Płatności i Kart w Credit Agricole i dodaje – Tutaj dbamy też bezpośrednio o klientów. Doradcy zyskają więcej czasu dla nich, ponieważ nie będą już zajmować się obsługą wpłatomatów w placówkach.

     – Nieustannie rozwijany przez Euronet outsourcing obsługi gotówkowej oraz wzrost liczby klientów w portfolio firmy umacnia naszą pozycję na rynku – zauważa Robert Midura, country manager Euronet Polska i dodaje: – Credit Agricole to kolejny bank, który dołączył do  grona instytucji korzystających z naszej coraz szerszej oferty, wychodzącej poza standardowe usługi dostępne w bankomatach.

    Od teraz Klienci Banku powinni zgłaszać wszelkie uwagi dotyczące funkcjonowania urządzeń do Biura Obsługi Klienta Euronet. Numery telefonu znajdują się na urządzeniach oraz stronie internetowej. Infolinia dostępna jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu 801 324 024 lub 22 519 77 71. Jednocześnie wszystkie uwagi dotyczące funkcjonowania maszyn czy reklamacje klienci będą mogli nadal zgłaszać bezpośrednio do banku wszystkimi udostępnionymi im kanałami komunikacji.

    ŹródłoEuronet
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...