Euronet objął obsługą serwisowo-gotówkową sieć bankomatów Raiffeisen Polbank, powiększając tym znacznie już ponad 7-tysięczną sieć o kolejne urządzenia i umacniając swoją pozycję jako niekwestionowanego lidera, właściciela największej, niezależnej sieci bankomatów na terenie Polski. Standardowa wypłata oraz wpłata gotówkowa i opłaty z nimi związane pozostają dla Klientów Raiffeisen Polbank bez zmian, a dodatkowo obsługiwane przez Euronet urządzenia zaoferują Klientom Banku
dodatkowy wachlarz usług.
– Rozwój outsourcingu obsługi serwisowo – gotówkowej Euronet daje efekt win-win zarówno dla banków, jak i samych Klientów. Dzięki wysokiej specjalizacji oraz skali sieci jesteśmy w stanie obniżać koszty obsługi dla banków przy jednoczesnej gwarancji jakości – zauważa Marek Szafirski, Prezes Zarządu Euronet Polska – Z perspektywy Klienta natomiast to większa dostępność urządzeń i szersza paleta usług.
– Dzięki tej migracji powstały narzędzia i procesy, które w przyszłości mają pozwolić na rozszerzenie dostępności usługi wpłat dla Klientów Banku realizowane w całej sieci wpłatomatów Euronet. Już teraz Klienci uzyskali możliwość m.in. doładowania telefonu czy wypłaty bez karty – powiedział Tomasz Mikoda, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta i Zdalnej Sprzedaży w Raiffeisen Polbank.
Wartą do zapamiętania informacją dla Klientów Raiffeisen Polbank jest to, że zmieni się numer infolinii, na który należy zgłaszać wszelkie uwagi dotyczące funkcjonowania bankomatów – będą to numery do biura obsługi klienta Euronet, które zostaną umieszczone na urządzeniach. Infolinia Euronet Polska jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu 801 324 024* lub 22 519 77 71.