Z okazji zbliżających się rozgrywek EURO 2016, Eurosport we współpracy z T-Mobile Polska uruchomi Wirtualne Studio Eksperckie, dzięki któremu kibice będą mogli dzielić się swoimi sportowymi emocjami na fanpage’u Eurosportu i T-Mobile na Facebooku. Wspólna inicjatywa nosi nazwę Studio Eurohit od T-Mobile i będzie jej towarzyszyć konkurs w którym do wygrania będą m.in. smartfony Sony.
Świat sportu prezentowany w Eurosport to więcej niż zawodnicy, rekordy i spektakularne widowiska. To przede wszystkim emocje i pasja kibiców, dzięki którym nabiera on nowego wymiaru. Święto kibiców, jakim są nadchodzące rozgrywki EURO 2016, zasługuje na wyjątkową oprawę – stąd wspólna inicjatywa Eurosport oraz T-Mobile.
-Komentarz sportowy to nieodłączny element każdego meczu piłki nożnej. To on często nadaje ton i sprawia, że spotkanie zyskuje prawdziwie emocjonalny wymiar. Eurosport od zawsze przykładał wagę do tego elementu i budował zespół komentatorów wokół prawdziwych pasjonatów, którzy potrafią i chcą dzielić się emocjami z fanami sportu i razem z nimi przeżywają każdą minutę meczu. Wirtualne Studio Eksperckie to naturalna kontynuacja tego podejścia – zauważa Adam Widomski, Eurosport Channel Director.
Wirtualne Studio będzie nadawać każdego dnia rozgrywek EURO 2016 – kibice będą mogli śledzić audycję poprzez streaming na żywo na fanpage’ach Eurosportu oraz T-Mobile Polska – zawsze na 20 minut przed meczem oraz tu po zakończeniu spotkania. Angażująca i niecodzienna formuła projektu wychodzi poza ramy klasycznego studia komentatorskiego, znanego dotychczas kibicom z ekranów telewizorów. Rolę prowadzących wezmą na siebie dziennikarze sportowi – Tomasz Lach, Michał Korościel oraz Kacper Merk, a wśród gości znajdą się osoby nie związane na co dzień profesjonalnie z piłką nożną. Dodatkowe analizy i materiały wideo prezentujące interesujące miejsca związane z EURO 2016 przygotują Maciej Żurawski i Radosław Gilewicz.
– Kibicowanie nie jest tak emocjonujące, jeśli nie kibicujemy razem. Dlatego jako T-Mobile zachęcamy do tego, by dzielić się emocjami i pasją, oczywiście za pośrednictwem najlepszej sieci. Chcemy, by chwile spędzone podczas wspieranych przez nas wydarzeń, dawały kibicom radość, wywoływały pozytywne emocje i dobrą energię, a przede wszystkim – zgodnie z hasłem naszej marki „Life is for sharing“ – angażowały uczestników – dodaje Maria Grzywaczewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej T-Mobile.
Elementem Studia Eurohit T-Mobile – poza oceną i wymianą opinii na temat meczu – będzie konkurs, zachęcający kibiców do dzielenia się sportowymi emocjami. Prowadzący zaproszą użytkowników do nagrywania i przesyłania za pomocą dedykowanej strony studioeurohit.pl filmików o preferowanej długości 20 sekund, których motywem przewodnim będzie hasło marki T-Mobile – „Life is for sharing”. Przesłane do studia video zostaną wyświetlone na antenie i opatrzone stosownym komentarzem prowadzącego i gości. Nagrodami w konkursie będą gadżety Eurosportu i T-Mobile, a także smartfony ufundowane przez firmę Sony. Najlepsze filmy dnia zostaną dodatkowo opublikowane na profilach Eurosportu oraz T-Mobile, otwierając kibicom możliwość szerokiego dzielenia się sportową pasją.
Za koncepcję i realizację projektu dla T-Mobile Polska odpowiedzialny jest zespół Brand Partnership Discovery Media. Rozwiązanie zostanie wdrożone jako element produktu Eurosport Experience. W myśl hasła „Fuel your brand”, Eurosport jako pierwszy na rynku oferuje marketerom możliwość strategicznego powiązania brandu z wydarzeniami sportowymi najwyższej światowej klasy – docierając do fanów sportu wszędzie tam, gdzie się w danej chwili znajdują.
Wśród klientów zespół Brand Partnership Discovery Media znajdują się m.in. Grupa Żywiec, PGE, Polpharma, Lidl, Volkswagen.
brawo Polacy 😉
Tmobile też żyje teraz Euro jak cały nasz kraj 🙂 Niespodziewanie dobrze idzie naszym 🙂 Trzymam za nich mocno kciuki 🙂