Luty dla telekomów to miesiąc niełatwy: wiele osób wyjeżdża na ferie, a na zimowych wyjazdach, o problemy z zasięgiem nietrudno 🙂 Przekłada się to również na nieco zmniejszoną aktywność fanów w tym miesiącu. Tematami, które zdominowały komunikację, były z pewnością walentynki i olimpiada w Soczi. Jednak nie są to tematy typowe tylko dla tej branży – złotymi medalami żyła cała Polska. W kategorii Telekomunikacja czołówka jest silna i niewiele się w niej zmienia.
Szczególnym przykładem jest ranking zaangażowania, gdzie aż pięć pierwszych miejsc pozostało bez zmian w stosunku do stycznia.
Liderem zaangażowania i interactivity pozostaje Plus, na jego fanpage’u zamieszczony został również najpopularniejszy w lutym post. Co trzeba zauważyć – jest to post de facto ofertowy, zawierający link do oferty. Osiągnięcie więc rekordowych interakcji przy poście tego typu to duże osiągnięcie.
Zazwyczaj, najpopularniejsze posty to treści lifestyle’owe czy rozrywkowe, jak – drugi w rankingu najpopularniejszych – post Serca i Rozumu.
Należy również odnotować tendencję wzrostową T-Mobile w zaangażowaniu i interactivity – bo do tej pory ten fanpage odstawał pod tymi względami od Plusa, Play i Orange. Teraz, jak widać, zmierza w dobrym kierunku.
Pod względem liczby zaangażowanych, największe spadki zaliczył Cyfrowy Polsat i Mobile Vikings Polska, przy czym ten ostatni cały czas pozostaje bardzo obiecującym „nowym przybyszem” w całej tej kategorii.